British Airways правят интересен интернет вайъръл с билборд рекламна кампания
Ето какво прави една авиокомпания, в желанието си да се опита да примами повече хора да пътуват с нейните полети
22 Ноември 2013
В желанието си да се опита да примами повече хора да пътуват с нейните полети, авиокомпанията British Airways създаде няколко цифрови билборда, за да промотира своята кампания "Магия на летенето".
В нея се показват кадри на деца, сочещи действителни самолети, които прелитат над главите им. Единственият проблем е, че всъщност това изглежда малко зловещо.
Рекламите използват GPS и информация за проследяване на полетите, за да се покажат името и дестинацията на полета с надеждата, че когато хората видят рекламите, ще започнат да завиждат и ще резервират своето пътуване до някоя екзотична локация.