Кевин Спейси: С House of Cards отговорихме на исканията на потребителите

Известният актьор обяснява защо успехът на сериала “House of Cards” е възможен – заради сътрудничеството с Netflix, заради обстоятелствата на времето и заради очакванията на потребителите

Реклама

Когато Дейвид Финчър и Кевин Спейси представиха най-новия си проект през пролeтта – сериалът “House of Cards”, те промениха много от валидните за индустрията на телевизионното производство правила.

Като начало, те избраха за дистрибуция на сериала онлайн видеопорталa Netflix – с което игнорираха утвърдените кабелни мрежи. На второ място, с решението да сложат сериала в онлайн платформа, те пуснаха всичките му епизоди наведнъж – с което нарушиха правилото за многоседмични прожекции на едночасовите серии, но пък отговориха на текущата мода сред гледащите сериали – целия сезон да се “изгълтва” буквално за два-три дни. И най-накрая, сериалът се оказа и доста добър (римейк на класическия едноименен сериал на ВВС от началото на 90-те години), което донесе огромна популярност за Кевин Спейси в новото му амплоа на телевизонна звезда.

По повод на “House of Cards” Кевин Спейси изнася лекция на Единбъргския международен телевизионен фестивал, която е заснета от британския вестник The Telegraph. Във видеото, което можете да видите по-надолу, Кевин Спейси разказва за особеностите на телевизонния пазар в САЩ – за огромния брой пилотни епизоди, които се заснемат и в крайна сметка не стигат до одобрение за ефир, но струват огромен ресурс за продуцентите. За новия начин, по който се консумира съдържанието в наши дни – без значение от дължината на продукцията или устройството на консумация; за сметка на това все по-често е важно и филмът чисто и просто да е интересен. Кевин Спейси формулира и друго важно нещо - “С “House of Cards” ние си научихме урока, който музикалната индустрия пропусна. Дай на хората каквото искат, когато го искат, във формата, която искат, на добра цена – и те са по-склонни да платят, вместо да го откраднат.”