Новини, Спорт, Времето, Хороскоп от bTV

Новините

Първанов: Диалог под сатъра на импийчмънт не може да има

назад | напред Видеa (2)   |  Снимки (1)

Президентът Георги Първанов се обяви за възобновяване на диалога между институциите, но не "под сатъра на импийчмънта". На нарочна пресконференция държавният глава за пръв път коментира политическия скандал, който разлюля държавата и доведе до искането за предсрочното му отстраняване. Подробностите предаде Рада Домусчиева:

Президентът заяви, че трябва да се сложи край на скандала, защото на страната не й трябват битки между институциите, а битка срещу кризата. Първанов заяви още, че не той е предизвикал конфликта, за да се помирява и сега на ход е отсрещната сграда.

Държавният глава заяви, че е за възобновяване на диалога между институциите, но не и под сатъра на импийчмънта. Не вярвам че г-жа Фидосова е наложила темата за импийчмънта пряко  волята на Борисов, каза още той.

"Искането е едно продължение на шоуто. Не е нещо ново. На път сме да влезем в Книгата на Гинес по брой искания за импийчмънт”, заяви президентът.

Според Първанов политическият дебат е сведен до деловодно и архиварско ниво. Според него стенограмата от разговора му с финансовия министър Симеон Дянков е само повод за атаката.

"Целта е да се поддържа еднополюсен модел. Да не се допусне разномислие и алтернативност. Няма да стане”, беше категоричен държавният глава.

"Целта е да се държи президентът с шах и в страх различни социални групи като лекари, земеделски производители”, допълни той.

Президентът е категоричен, че в основата на скандала е темата за отварянето на икономическите досиета.

"Големият въпрос е - тези имена, т.нар. "олигарси” - кога станаха такива? Всички мълчат, но ключът е идеята за икономическите досиета. Обясняват, че няма такива. Но би трябвало някъде да има събрана информацията - кой на кого какво е дал.

"Затова, когато Иван Костов говори за Алексей Петров, моят въпрос е - кой вкара Алексей Петров в ДАНС и кой го изпрати в "Кремиковци"? Кой даде на олигарсите банките, кой им даде да правят пътищата, кой реализира всички тези проекти”, попита президентът.

Първанов заяви, че премиерът става заложник на "костовизацията” в това управление.

"Не е познал г-н Костов, моето място е решено от 2 милиона избиратели.

Под формата на шега президентът даде и своята формула за продължителността на кризата: "Продължителността на кризата ще бъде право пропорционална на времето на присъствие на министър Дянков във финансовото министерство”.

Президентът беше категоричен, че не той е в основата на скандала. Първанов очаква хода на ответната страна - тази на управляващите.

Всъщност пресконференцията трябваше да има друг акцент - мерките срещу кризата.

Първанов изрази несъгласие с предложението за увеличаването на здравноосигурителната вноска от 8 на 10 %. По думите му това не е анти-кризисна мярка.

Първанов отбеляза, че не подкрепя и увеличения минимален осигурителен доход на самоосигуряващите се от 260 лева на 420 лева.

Държавния глава е убеден, че кризата е засегнала не само тези, които са най-уязвими, но и малките и средни предприятия.

По думите му при така очертаващата се ситуация става неизбежна актуализацията на бюджета.
И още нещо любопитно от пресконференцията. Колегата Сашо Диков наруши протокола. Без да му бъде дадена думата и без микрофон той няколко пъти зададе въпроси на президента.

След като се самоквалифицира като представител на неудобна медия Сашо Диков попита президента, ако бъде уличен в лъжа, дали ще си подаде оставката, убил ли е архар, ще публикува ли стенограмите си от срещата с Путин и защо е казал, че това е подготвен сценарий.

"Не съм убил архар, ако можете да ме уличите в лъжа, направете го сега, но жена ми седи в края на залата. Аз много бих искал да публикувам стенограмата с Путин и Медведев, защото тогава ще стане ясно, че българската страна е работила само в наш интерес”, отговори президентът.

Първанов обеща до края на мандата си , а не сега веднага под натиск, да публикува стенограмите от съставянето на Тройната коалиция и ще остави най-добрия архив от управлението си, когато напусне.

И още един щрих към скандала: Близо 7 хиляди и 500 души вече са се регистрирали в групата "Да подкрепим Дянков", която бе създадена преди около седмица в социалната мрежа "Фейсбук". За по-малко от 5 дни броят на хората, които заявяват подкрепата си за министъра на финансите, се е удвоил.

Още подробности от пресконференцията на Първанов вж. тук.

Това е първото изявление на президента след разговора му с финансовия министър Симеон Дянков и след предложението на ГЕРБ за започване на процедура по отстраняване на държавния глава. Запис на разговора на президента с финансовия министър и стенограмата от разговора  можете да видите тук

12.03.2010, 08:06 (обновена 12.03.2010, 19:42)
Видяна: 8125
Харесвам Не харесвам Рейтинг: 36

The HOTstepper 03.07.2010 / 14:33
Прекалено много внимание сте отделили за г-н Опърдянов ,дано когато слезе от сцената и е без охрана някой да го шамароса здраво на публично място и да го съблече чисто гол ....мисля,че 500лв. ще свършат работа на някой селски бияч ...малко ще му е на перчема за тези всички години ,но все пак да се позабавляваме и ние хората
odes 20.03.2010 / 22:10
Аman-zaman, извинявай, пропуснах нещо. Щеше ми се също да те попитам кое имено е кауза пердута, че нещо не си уточнил/а, или пак употребяваш "умен" израз без да разбираш значението му?
odes 20.03.2010 / 22:06
aman-zaman
"O, sancta simplicitas!" не е бисер... Думата бисер, когато я използваме за да окачествим израз има значение, което, явно ти убягва. Дори не е бисер в библейският смисъл (Евангелие на Матея)
Да не говорим, че общоприетото вярване за това от кого, кога и как е произнесена фразата по никакъв начин не се съпоставя със ситуацията в която го употребяваш.
Четейки написаното от теб, за съжаление можем да възкликнем само - O, simplicitas!
За съжаление, красноречието и логиката, явно не са ти силна черта... Усмивка
Бъди здрав/а и все така весел/а!
versa4e861 13.03.2010 / 02:50
аман-заман това е кам теб. Незнам прави ли ти впечатление ,че и премиера и министрите му нямат елементарни комуникативни качества.Слушах записа от срещата му с Дянков и честно казано такав резил беше че и често нямаше последователност в мислите, а за мънкането му да не говорим. Преди време видяхме и резила на Желева честно казано ако тея хора са лицето на България пред света то жалко за нас. Оборота от думи който използват е доста е доста оскаден, може би за да са в унисон с кризата , но за да си добар управленец , дипломат и да заемаш какавто и да е пост най малкото трябва да имаш отлични комуникативни способности бърза мисъл и богат речников състав нещо което липсва на премира и министрите. Имаше 1 песничка преди време която гласеше "дай им власт в рацете , недей ги спира и им гледай ти сеира" на това сме свидетели от Ръмяна Желева насам това ни предлага правителството!!! Всички възможни показатели казват че кризата си е в пълна сила у нас и още 1и 2 месец сме на минус обаче "Брат Пит" единствен не го разбра и се изцепи че от 1 март изплуваме леко - да се смеем ли да плачем ли незнам. Време е да се разбере че с техните медийни зрелища и популизам до никаде няма ни докарат аз предлагам да хванат да поработят и да научат законите че да не се излагаме пред европа както предстои да се изложат с искането за президента когато се установи че е несъстоятелно тогава ще е резила и кой ли ще им е виновен този път интересно ще еУсмивка))
aman-zaman 12.03.2010 / 23:49
То е ясно, че е кауза пердута, но все пак ще опитам да кажа нещо на хората като versa4e861 и dayanirra:
O, sancta simplicitas!
Този бисер е непостижим за вас, но поне другите четящи го схванат... ;-)
Бъдете здрави!
versa4e861 12.03.2010 / 23:32
Браво на президента най-добрия политик в България. Честно казано Бойко Борисов се повече се излага , не беше ли той човека който постоянно призоваваше за прозрачност и всичко да става публично достояние , а сега какво опровергава самия себе си . Отностно подетата кампания от ГЕРБ си мисля че няма по-подходящ начин да покажат че не познават законите на 1 страна пък са трагнали да я оправляват интересно ми е като се провалят и станат по-смешни от сега как ще се оправдава Бойко. Цветанов пък в мен буди най-много смях големи акций прави поне в медийте де защото инче задаржи 20 и 2 или 3 ма останат после в ареста преварна в зрелищен ЦИРК МВР. За 1 път в живота си виждам да се започне полицейска операция в 6 сутринта и след час два да се обявява в национален ефир при наличие че не е приключила и да се коментира широко от самия министър. Относно речника им пък то не е за коментар "шменти капели " и др. подобен речник може би да е вървежен на село но в политиката е израз на слаб речник и неграмостност да саобразиш речника си с обстановката в която се намираш. Бойко Борисов и целия му цирк (кабинет) да си подадат оставката и да се скрият някаде далгосрочно. Аз съм за президентска република .Още веднъж браво на президента за пореден път доказа че не случайно е избран 2 мандат .
dayanirra 12.03.2010 / 23:04
Баси идиотизмите.... тоя Министър още ли го смятате за професионалист.
aman-zaman 12.03.2010 / 22:38
Споделям изразенота идея, която битува в днешната преса, а именно, че доносниците с агентурно минало трябва да отидат в миналото. Колкото по-скоро се отървем от гоцетата, толкова по-добре ще се гледа на България и в Европа и в САЩ.
Надали това ще се разбере от хората, които пишат 'на дали' :-)
Бог да пази България !
protokrator 12.03.2010 / 21:24
Моето уважение, г-н Първанов е добър президент и на дали ще намерим негов заместник с тези качества, който да може толкова умело да си върши работата.
Аз съм уверен, че опитът за сваляне на държавният глава ще претърпи крах, все пак не веднъж се опитваха да премахнат Първанов, но неуспешно. Първанов си е добре на мястото си и си мисля, че е добре да завърши мандата си, пък тогава ще му мислим за заместник!
marquise 12.03.2010 / 21:07
Искам само да уточня, че не всички присъединили се към групата за подкрепа на Дянков във Фейсбук, го подкрепят наистина. Някои просто искат да участват в дискусията...
nikoladi 12.03.2010 / 20:28
Точно така!Строг,делови,с умерено мек и авторитетен тон-твърд като скала.И всъщност какво каза?Нищо!Два милионо гласували за него-колко турци,колко цигани и симпатизанти на БСП-2:2:1.Голяма гордост.Така навремето еничарите са раздавали справедливост в поробена България.А сега -еничарин,плюс ДС е равно на природно бедствие.Господи,вразуми този народ,когато дойде време за гласуване!
georgikrestev2 12.03.2010 / 20:16
Че е редно да се публикуват и разследват "икономическите досиета" - редно е и следва да бъде направено.
Но защо президента се сети за тях едва сега.
Защо си мълча през всичките тези свои мандати?
Писал съм го и пак ще го напиша - президентската институция е за мен нещо ненужно и скъпо.
Да се закрие и функциите и да се поемат от Народното събрание.
rumen221 12.03.2010 / 19:48
Приятели,

- Нямах време да изчета тъпните на "Вожда", но и това ми стига за сега...:
..."Ако нямаме ясни цели към каква икономика се стремим. Защото кризата коренно промени условията, променя и ще промени изходните равнища. Самият модел и за България и за Европа е изчерпан..."

Какво разбрахме...
1. Нямаме цели, щото кризата променяла изходните равнища... Колко коварно от страна на кризата...
2. Първаноглу закри и ЕС... Мир на праха му...

Обаче не уточни..., Губерния ли ще ставаме... или Кааза... или с Присъщата си любов към нацията и историята, Лично ще участва в прокарването на Руско-Турската граница по Стара Планина...

Утре ще видим...
rumen221 12.03.2010 / 19:47
Приятели,

- Нямах време да изчета тъпните на "Вожда", но и това ми стига за сега...:
..."Ако нямаме ясни цели към каква икономика се стремим. Защото кризата коренно промени условията, променя и ще промени изходните равнища. Самият модел и за България и за Европа е изчерпан..."

Какво разбрахме...
1. Нямаме цели, щото кризата променяла изходните равнища... Колко коварно от страна на кризата...
2. Първаноглу закри и ЕС... Мир на праха му...

Обаче не уточни..., Губерния ли ще ставаме... или Кааза... или с Присъщата си любов към нацията и историята, Лично ще участва в прокарването на Руско-Турската граница по Стара Планина...

Утре ще видим...
GPN 12.03.2010 / 19:31
БРАВО НА ПРЕЗИДЕНТА МНОГО УРАВНОВЕСЕН ЧОВЕК. ГОСПОДИН ФИНАНСИСТА МОЖЕ ДА СИ ОТИДЕ ОБРАТНО В ЩТАТИТЕ ДА РАЗХОЖДА КУЧЕТА В АЛЯСКА.
dayanirra 12.03.2010 / 19:27
Нали всички искаме прозрачност - ето я. Е, питам се аз, след като изслушах записа - как е възможно един министър да мънка така, и да се оправдава с липсата на опит, като малко дете...ами хич не ми се струва логично..честно казано. Радвам се, че имах възможност да чуя записа - да чуя как се държи един министър....Боже срамммммммммм...Горкият....мисля, че след този сканадал, той трябва да се замисли доста сериозно...но стана за смях пред цяла България, като разбира се изключим политическите игри, но хората не ги интересуват повече. Те усещат кризата, данъци, осигуровки....на тази бедност...щще разправят, че данъците били най-ниските в ЕС, а що не кажат за заплатите - нали, те също са най - ниски, а що не кажат, коя е държавата живееща в най - голяма бедност....Ами, да , на който не му харесва - вън от БГ. И после, ни бел предупреден, Божеееее...как можа да го каже като свое оправдание за мънкането - позор...
megadeth_7 12.03.2010 / 19:23
Потресен съм от репортерката Рада Домусчиева отразила пресконференцията на Първанов.Сашо Диков хвърлил петно и задавл въпроси които не се понравили на госпожата.Как може тя да дава мнение за Диков ?!?
Целия и репортаж беше изпъстрен с грешки в думите а накрая обърка даже и името на Първанов.Не стига,че не може а и квалификаций раздава.
tostoy 12.03.2010 / 19:22
"witrage 12.03.2010 / 19:02
Чудя се това ли е най-важната тема сега за България. Министър Дянков добре му е казал на президента, че по-важно в момента е да си вършат работата вместо да се обясняват вече толкова време кой какво си е помислил и кой какво отношение имал. Безсмислени спорове и разправии."

Ами Симеон Дянков да си я върши - а не да се прави на шоумен по разни предавания. По неговите думи вече би трябвало да сме излезли от кризата /или поне да излизаме от нея/ - да ама не. Никой друг освен г-н Дянков обаче не вижка края на кризата !!!
Flora1 12.03.2010 / 19:09
Първанов е най-големият шоумен в държавата. Все за Иван Костов говори още горкия. И смешен и жалък шут. По-добре е за него да не прави повече никакви изявления. Браво на Сашо Диков, единствения журналист в държавата!
witrage 12.03.2010 / 19:02
Чудя се това ли е най-важната тема сега за България. Министър Дянков добре му е казал на президента, че по-важно в момента е да си вършат работата вместо да се обясняват вече толкова време кой какво си е помислил и кой какво отношение имал. Безсмислени спорове и разправии.
asuss_ 12.03.2010 / 18:55
Г-н Първанов е най-качественият президент на България !
Адмирации за тази пресконференция господин Президент !
enigma5636 12.03.2010 / 18:44
ГЕРБ се занимават с ГЛУПОСТИ В МОМЕНТА! Не му е времето да се мисли за импийчмънт на Президента, а да се мисли за това как да излезем по-скоро от кризата, как да се възвърнат новите работни места, как да няма съкращения в близките няколко месеца, докато изцяло се възстановим от кризата! За да ''падне'' Президента, се минава през един куп ''процедури'', след това трябва време за нова кандидатура и избори и т.н и всичко това не става за 1 седмица или за 1 месец! Т.че ГЕРБ да си налягат парцалите и да мислят за по-съществени неща и да не губят времето на народа с това. Всичко това, което става в Парламента и с партия РЗС е поредното доказателство, че ние българите сме един прост нярод, който няма да се оправи, който вечно ще търпи и ще мрънка и който народ се яде един-други! Защото тези мишки в Парламента вместо да се подкрепят и да работят взаимно за наше благо, те се чудят коя кирлива риза да извадят на другия и как един-други да се натопят! Ето това ще ни погуби като народ, с този манталитет и с този начин на мислене! Аз сега НЕ подкрепям действията на ГЕРБ и искрено се надявам да се осъзнаят какво правят , а не да се мислят за велики и недостижими, защото НЕ ВСИЧКО зависи единствено и само от тях!
aman-zaman 12.03.2010 / 17:40
Помислете върху това !
На последните президентски избори за гоцко са глусавали 100% от ромите, 96% от привържениците на дпс и чак на трето място са тези на бсп - 94%.
Та затова и точно той призова предизборно да се опростят сметките за ток на циганите...
Само че така не се спестяват български пари за президентски vip-самолети и екзотични турнета из Австралия. И май отново ще трябва сокола (тур. доган) да спасява ПАРТИЯТА, която го пръкна.
southbulgaria 12.03.2010 / 17:26
ВъвФейсбук отново набира сила акция - продължение на "Свещ за Гоце" - този път има Отворено писмо Усмивка)) ..Текста можете да видите тук: http://svejo.net/story/parliament/642655-no-mercy-v-produljenie-na-flash-mob-akciqta-svesht-za-goce- , а "виртуално" да го подпишете с "одобрявам" или "подписвам" ето тук : http://www.facebook.com/?ref=logo#!/event.php?eid=383803332974&ref=ts
Don_Corleone68 12.03.2010 / 17:03
Гоце, ходи си в майка Русия, БОКЛУК такъв!
razsadov 12.03.2010 / 16:25
Не искам да се намесвам в спора между институциите, те сами ще си го решат. Омръзна ми обаче да идват "бивши" българи живяли дълго време в чужбина и да ни "оправят" живота, както и не съм съгласен българи живеещи в чужбина да гласуват по време на избори. Като се върнат и живеят поне 6 месеца-моля, нека да гласуват. Боби
atanasov2318 12.03.2010 / 15:58
България няма нужда от президент.Импийчмънта е поредното безмислено шоу.
teanna 12.03.2010 / 15:33
Може да ви изглеждам смешно,но дори не го чета Първанов. Вътрешно мое убеждение е ,че в толкова малка и бедна страна като България не е необходимо да имаме президент и президентска институция.Каква работа върши този човек и всички,които работят за него - това е огромна машина за поглъщане на народни пари!
Peperomia 12.03.2010 / 15:19
Извинявам се за израза,но много ни е насран президента-сигурно има защо!И с тази пресконференция пак си го натресе,получи обратен ефект!Скастри Сашо Диков,че уж отнел с въпросите си времето на половината пресконференция,а не отчита ,че всъщност той направи това с мудния си говор,убивайки времето на своята телевизия!Уж беше за кризата,пък все говори за Костов,Цветанов,Борисов,че Цачева и Федосова намеси!Наистина му е време да върви в пенсия!Доста се охрани....и оля!
figo91 12.03.2010 / 14:21
също така във България има много пари но политиците лъжат
защото те ги крадът и си пълнят джобовете за сметка на обикновените хора
затова България е в това състояние ще цитирам Паисий
''о неразумни уроде що се срамиш да се наречеш българин"
figo91 12.03.2010 / 14:16
г-н Първанов е прав в момента ГЕРБ иска да настрои хората против президента
ГЕРБ също така иска да се превърне във втората БКП като иска да ръководи обсолютно всички институции.в момента боико борисов се опитва да стане втория Т.Живков
целта на боико борисов е да стане президент и България да стане президентска република където цялата власт ще е във него
m_nemska 12.03.2010 / 14:16
Първанов да си подаде оставката, щом толкова държи на името си
Peperomia 12.03.2010 / 14:12
Някаква си ТАРАТАЙКА по-долу е писала,че Първанов бил много задълбочен и т.н. глупости!Пуснете телевизора в момента и го чуйте как се оправдава и как с първите си думи бърза да захапе Дянков!На всичкото отгоре остави хората да го чакат на крака в залата,а той тежкарски влезе с закъснение...Голям грандоман е-личи му отдалеч,освен че вече личи че е и кух...
ninaantonova 12.03.2010 / 14:11
bulgariawc, rumen221, няма ли къде спамите, ми сте заели пространството на БТВ аудиторията с Вашите глупости! Я си намере къде да се " изказвате", и не ангажирайте хората с Вашите спам писания. Ами то бива, бива, ама хайде по-скромно, по един път, я! На човек в повече, започва да му се доповръща от такива като Вас. Кротко, това не е място за самоизяви. Има културни клубове, в които можете да го направите. Слънчев и хубав ден от мен. Усмивка
rumen221 12.03.2010 / 12:44
Приятели,

- Извадка от моя Анализ..., за Американската финансова криза...и България...!!!

"Престъпника" си призна... "
... "- Директорът на МВФ коментира, че очаква доларът да запази ролята си на основна резервна валута още “известно време”...
Истината...:
- Целия свят страда заради функцията на долара - като "световни пари"... Проблема има бързо решение - Г-20 да приемат сбора от валутите си за "Световни пари"...!!!

Приятели, както вече казах,
1. Парите са колкото и миналата година... - В ИЗЛИШЪК..., само мръсните войни които водим зад граница ни струват над Милиард евро годишно...!!!
2. Това, че има сключени договори без покритие за милиарди, е стара комунистическо-турска практика за Експроприяция на "Бюджетния излишък" (умишлено непланираните в бюджета приходи)...!!!
3. Днешният Министъра на Финансийте, обаче, трябва да е чул, че в света има „Американска финансова криза” и основния метод за излизане от нея е "Стимулиране на потреблението - чрез доходи... и „Нагло стимулиране на износа"
4. След влизането ни в ЕС, СМЕ ДЛЪЖНИ..., да спазваме основополагащиу закон на ЕС - "Хартата за правата на човека"..:
- Член 25:
...” Всеки има правото на жизнен стандарт, който да осъществява на него и семейството му здраве и благополучие, включително прехрана, дрехи, жилище, медицинско обслужване и необходимите социални услуги, както и правото на сигурност в случай на безработица, болест, инвалидност или овдовяване, при старост, както и при други понататъшни загуби на средствата за издръжка, по независещи от него обстоятелства...
Майките и децата имат право на особена социална помощ и подкрепа... "
5. Време е, от КОНЦЛАГЕР НА СМЪРТТА, да станем поне НОРМАЛНА ДЪРЖАВА..., НАЙ-БЕДНАТА В ЕВРОПА, НО НОРМАЛНА..., а какво е това - чети т.4...

А колкото до първанов, той е като кучето до кервана..., на историята...
rumen221 12.03.2010 / 12:37
Абе, Първаноглу,
- Какво толкова страшно... Дянков ако лъже - съди го за клевета... Той няма имунитет... докажи, че имаш "само" 990 милиона, криза е... и го осъждаш... Само че ще трябва да пуснеш и една имотна декларацийка..., а там..., ако нещо се разминава, отиде ти имиджа още преди да си направил Партията си..., а и колко ли данъци има да плащаш... Всички живем в България и знаем, че имотите на милиардерите се "водят" на подставени лица...
- Впрочем, откъде имаш пари за партия..., Доста скъпо е това "хоби"...
- Какво правят четиринайсет годишните мажоретки... и архарите... Май отдавна не си "удрял" нещо... изглежда затова си напрегнат...
rumen221 12.03.2010 / 12:35
Мисля, че всички се обединяваме около това...:

- Първанов не иска да е още две години Президент, след като Мафията у нас е почти разбита и той не може да чака повече "келепир" от нея... Сега иска да го изгоним от Президентството, но някак си той да е "Жертва"...
- В България вече не може да се печелят големи пари от мафиотски структури..., затова битката ще е за Бюджета и Министър-председателския пост и Първанов бърза..., докато „Съдебната система” все още е "негова"...!!!
- Президента с кой орган от Президентството е събирал и съхравява икономическа и лична информация за българските граждани и с какво право претендира, че тази информация е достоверна... Дали това не е „тайния” архив на Мафията, която го използва за отвличания и рекет...!!!
Защото,
- Ето това вече е нарушение на Конституцията, застрашаващо националната сигурност, както и Платеното раздаване на Българско гражданство...

- Време е Първанов и Марин, да отидат там, където им е мястото - На бунището на
историята... и в Централния Софийски затвор...!!!
ro6aff 12.03.2010 / 12:24
И знаете ли защо сме на тфа дередже в момента ? Не както казва Бойко заради старото правителсвто ами заради вас целувачите на задници на червената партия.. Защото ако вие "пенционирани" младежи не гласувате за тях те няма как да ни ограбят ;) Немога да проумея как получават още положителни коментари тея...
Не е въпроса къв и що и кво е направил Дянков.. Въпроса е че новото правителство работи и дори да прави грешки трябва да го подкрепяме а не само да критикуваме защото това ни е последната надежда ако не сте разбрали. И Бойко хубаво плащи с оставката защото реално въпреки всичко тези неща се правят за нас... за всички нас без значение от партийните интереси и писне ли му на премиера да се занимава с неблагодарници просто загиваме и никога няма да има шанс за нещо по добро в тази държава
ro6aff 12.03.2010 / 12:13
Тука само тъпи комуняги са се събрали... Как може да защитавате тфа лайно Първанов ? и кво се правите на много интересни... Неможеше ли варения х*й просто да приеме с присмешка изказването на Дянков ? Как може да стоите на страната на такъв пън

И чудно ми е абе как може след като виждате за какви престъпление става въпрос от изминалите правителства изобщо да имате наглоста да напишете и 1 свястна дума за тях бе ??? Нещастници
tostoy 12.03.2010 / 12:05
В своя коментар от 12.03.2010 / 11:18 taratajka е напълно прав и изчерпателен.

Искам само да добавя следното - не е допустимо един български министър откровенно да лъже и след това да се оправдава като гузна ученичка за това, че не е бил разбран правилно, че е казал това, но е искал да каже друго нещо ... и т.н.

Г-н Дянков не Ви правят чест участията в подобни раздори. Концентрирайте се върху Вашите непосредствени задължения. Все още сме затънали до гуша в кризата и края й все още не се вижда (поне от работещите и работодателите).
DenchBaggi 12.03.2010 / 11:40
Евалата за последните 2 коментара, двама обективни потребители в цял сайт....
taratajka 12.03.2010 / 11:18
Сблъсъкът между двете институции отразява два противоположни възгледа за начина на управление. Президентът е сериозен, задълбочен, не хвърля напразно думите си, не обижда, хуморът му е интелигентен. Дянков, както впрочем и лидерът на ГЕРБ, неглижират управлението, държат се като агресивни пубертети, обиждат наляво и надясно, не използват аргументи като доказателство, а налагат силови решения. Можеше ли Първанов да не публикува стенограмата? Можеше, но така би ни лишиш от информация, каквато всички очаквахме. И не публикуването на стенограмата като факт, а съдържанието на разговора, неадекватното поведение на Дянков, излагацията, ако щете на този човек, станаха причина за последващите действия на управляващите. Те трудно понасят критиката, изживяват се като непогрешими. И когато един човек като Първанов с техните действия извади на показ глупостта им, ревнаха в един глас за неговото отстраняване.
tiotio 12.03.2010 / 10:57
Първанов е политик та дрънка, а Дянков може само да му сваля шапка. А Бойко Борисов трябва да целува ръка на Първанов, Доган и Царя щот без тях още щеше да се прави на бодигард и генералски пагон само щеше да сънува.
rumen221 12.03.2010 / 10:01
Приятели,

Сега ТОЙ - Селския тарикат Първаноглу, трябва да отговаря не за липсата на възпитание от първите му 7 годинки..., а..."

- ЗА...:
- Незаконното събиране на лична и икономическа информация за свободни граждани, което е нарушение на Конституцията. На какво основание и с кой орган от Президентството, е събирал и съхранява икономическа и лична информация за българските граждани... , а и дали това не е „тайния” архив на Мафията, който се използва за отвличания и рекет...!!!

- Нарушение на Конституцията, застрашаващо националната сигурност е и Платеното раздаване на Българско гражданство на агенти на чужди държави..., за което отговарят Президента и Вицето му… Всяка чужда служба ще плати 10 000 евро рушвет за да внедри агент в ЕС и НАТО...!!!

- Време е Първанов и Марин, да отидат там, където им е мястото...

- На бунището на
историята... и в Централния Софийски затвор...!!!

Интернет емисии


Анкета

Ще има ли наказани за поредните наводнения?