Трябва ли да се увеличи здравната вноска, която плащаме?
Коментари (42) Най-старите отгоре
valia_82
10.03.2010 /
09:59
Как може да имаме такава държава това сие пълно изнудване.Можели един безработен който е болен и не му отпускат ТЕЛК да плашта толкова пари за здравни осигоровки и от къде да ги вземе НЕКА ПОЛИТИЦИТЕ ДА ОТГОВОРЯТ НА ТОЗИ ВЪПРОС и да намерят друго решение.
Danc
10.03.2010 /
09:53
Моля ви дайте предложението на Нина Антонова, там където ще му обърнат внимание. Това е единственото цивилизовано решение. Иначе в България управия няма. Всеки краде откъдето може. Аз не съм пропуснала и ден осигуровки, но редовно си плащам. Майка ми е пенсионерка и затова, че има сергия /нуждата я кара да мръзне по цял ден на улицата/ сега ще трябва да плаща 42 лв месечно здравни, пенсионното също й плаща здравни, а онзи ден отишла в поликлиниката и и взели 13 лв да й извадят зъб. А това плащане не е прецедент. Редовно й се случва. Такава циганска държава, сигурна съм, няма втора. Както и съм сигурна, че предложението на Нина Антонова ще отмине незабелязано, защото това ще им спре кранчето, нещо което те няма да позволят. Затова България ще си остане бедна и нецивилизована поне още 100 години!
ninaantonova
10.03.2010 /
08:49
Много е простичко. Правят се здравни карти на българите (както е в другите държави) в които постъпват удържаниет пари от съответното лице и от работодателя, олихвяват се всеки месец и естествено на края на годината, ползват се единствено и само за посещение при лекар или болнично лечение, без право сумите по тези сметки да се пипат от който и да е, а само и единствено от лекаря при преглед на болния. Може 20 години да не се наложи човек да се разболее, но тези суми се натрупват и когато това се случи се ползват само и по предназначение. Така никоя институция няма да може да пипа и разполага с парите на българина по тази сметка. Да, но сега не е така и не се знае къде отиват тези пари от здравни вноски и кой ги ползва и за какво. Дано се промени системата, защото тази не струва.
tt
10.03.2010 /
08:26
Може да се увеличи, но съчетано с рязко ограничаване на корупцията. Реално - тези пари се дават "под масата".
Pviktor
10.03.2010 /
08:03
Spored men p6rvo trqbva da se proveri tv6rdenieto,dali za vsqko kashlqne se plashta kato za pnevmoniq (vsichki znaem che tova e chesto sreshtano qvlenie).No koi shte ni garantira po-dobro zdraveopazvane pri uvelichenie na vnoskata???
Na nas ni ostava samo edno-kato pacienti(klienti)da sme po-vziskatelni kogato otidem pri lekar.V kraina smetka trqbva da zapochnem da se d6rjim kato grajdansko obshtestvo.
Na nas ni ostava samo edno-kato pacienti(klienti)da sme po-vziskatelni kogato otidem pri lekar.V kraina smetka trqbva da zapochnem da se d6rjim kato grajdansko obshtestvo.
asokn
10.03.2010 /
01:26
Не мисля, че решението на проблема с дефицита в здравното осигуряване ще се реши с увеличаване на здравните осигуровки. По-скоро контролните органи трябва да ограничат източването на паричен поток по клинични пътеки и да се търси персонална отговорност на лицата отчитащи нереализирана дейност. Няма смисъл в наливането на още пари в "кацата с меда", в която всички знаем, че се "бърка" ! Стига с тези пирамиди и дайте, като си плащаме веднъж за една услуга, да не се налага да плащаме и втори път под масата.
sanigenova
10.03.2010 /
00:07
Допълнителни 2% да се плащат, но за частни здравно-осигурителни фондове. За НЗОК - нито процент повече!
Нека правителството стартира по-скоро кампанията за разчупване монопола на НЗОК. Всеки гражданин да си избере здравен фонд и тогава да се говори за допълнителни проценти. Господа управляващи, не слагайте каруцата пред коня!
Нека правителството стартира по-скоро кампанията за разчупване монопола на НЗОК. Всеки гражданин да си избере здравен фонд и тогава да се говори за допълнителни проценти. Господа управляващи, не слагайте каруцата пред коня!
bahtizora
09.03.2010 /
22:26
Здравейте,
според мен цялата система е поне с 1 век назад , морално е остаряла и всеки опит да се закърпи се проваля, съгласен съм с човека дето каза , че трябва вноските да се превеждат по лична запорирана сметка , която да служи само за здравни разходи. Много е тъпо да плащаш всеки месец вноски на някои си и когато ти се наложи както на мен веднъж на 3 год да ида на лекар , а и да си плащам за прегледи , операции и др. Невиждам логиката..., а най-добре по-висока заплата , по -висок процент вноска , но и по - качествено обслужване , така или иначе сме далеч от солидарните системи на здравеопазване...
според мен цялата система е поне с 1 век назад , морално е остаряла и всеки опит да се закърпи се проваля, съгласен съм с човека дето каза , че трябва вноските да се превеждат по лична запорирана сметка , която да служи само за здравни разходи. Много е тъпо да плащаш всеки месец вноски на някои си и когато ти се наложи както на мен веднъж на 3 год да ида на лекар , а и да си плащам за прегледи , операции и др. Невиждам логиката..., а най-добре по-висока заплата , по -висок процент вноска , но и по - качествено обслужване , така или иначе сме далеч от солидарните системи на здравеопазване...
sjefan
09.03.2010 /
21:50
...............................................................................................................................................
написах умищлено на първия ред точки. Нека всяка една моя точка е вид псувня към управляващите, за който съм сигурен , че няма да има мандат втори.Днес след като изгледах новините в 19ч, установих , че първите 7 години от моето обучение са били излишни-особенно часовете по математика. ЗАЩО ЛИ?
Ето примерите:
ПЪРВИ ПРИМЕР:
1.-Работниците със заплатки от 600лв?? , сега внасят 48лв =8%ЗОВ/здравно осигурителна вноска.
2.-от 01.04.2010г ще внасят 60лв=10% ЗОВ.
3.-Разликата от 12 левчета не е 2%, а цели 20%
ВТОРИ ПРИМЕР
1.-безработните, сега би трябвало да внасят16.80лв =8%ЗОВ
2.-от 01.04.2010г би трябвало да плащат 21.00лв=10%ЗОВ
3.-Разликата от 4.20левчета не е 2%, а отново е точно 20%
БАСИ БАЩАТА, КОЛКО СЕ Е ПРОМЕНИЛА МАТЕМАТИКАТА
..............................................................................................................................
написах умищлено на първия ред точки. Нека всяка една моя точка е вид псувня към управляващите, за който съм сигурен , че няма да има мандат втори.Днес след като изгледах новините в 19ч, установих , че първите 7 години от моето обучение са били излишни-особенно часовете по математика. ЗАЩО ЛИ?
Ето примерите:
ПЪРВИ ПРИМЕР:
1.-Работниците със заплатки от 600лв?? , сега внасят 48лв =8%ЗОВ/здравно осигурителна вноска.
2.-от 01.04.2010г ще внасят 60лв=10% ЗОВ.
3.-Разликата от 12 левчета не е 2%, а цели 20%
ВТОРИ ПРИМЕР
1.-безработните, сега би трябвало да внасят16.80лв =8%ЗОВ
2.-от 01.04.2010г би трябвало да плащат 21.00лв=10%ЗОВ
3.-Разликата от 4.20левчета не е 2%, а отново е точно 20%
БАСИ БАЩАТА, КОЛКО СЕ Е ПРОМЕНИЛА МАТЕМАТИКАТА
..............................................................................................................................
georgadams
09.03.2010 /
21:26
лицето С.дянков платило ли си е здравните осигуровки през последните 36 месеца както е по наредба на НАП??
teodorterziev_36
09.03.2010 /
21:19
ДА КАЖЕМ НЕ НА ДЪРЖАВНИЯ РЕКЕТ! НЕ ИСКАМЕ ПАРИТЕ НИ ДА ОТИВАТ В ДЪРЖАВНАТА ПИРАМИДА НАРЕЧЕНА ЗДРАВНА КАСА. ИСКАМЕ РЕФОРМА!
Гражданска петиция срещу липсата на право на избор за здравно осигуряване
Линк на петицията:
http://bgpetition.com/Sreshtu-lipsata-na-pravo-na-izbor-za-zdravno-osigurqvane/index.html
Гражданска петиция срещу липсата на право на избор за здравно осигуряване
Линк на петицията:
http://bgpetition.com/Sreshtu-lipsata-na-pravo-na-izbor-za-zdravno-osigurqvane/index.html
svejarov
09.03.2010 /
20:25
НЕКА ВСЕКИ ПУСНЕ E-MAIL НА primeminister@government.bg
С ТЕКСТ:Г-Н ПРЕМИЕР НЕ ВДИГАЙТЕ ЗДРАВНАТА ВНОСКА.ТЪРСЕТЕ ПАРИТЕ ОТ ИЗТОЧИЛИТЕ КАСАТА!
"НЕ" на вдигането на здравната вноска с 2% от 1 април 2010 г.-ПРИСЪЕДИНЕТЕ СЕ В FACEBOOK ГРУПАТА И ПОКАНЕТЕ ВСИЧКИ ВАШИ ПРИЯТЕЛИ.ЯСНО Е,ЧЕ ЩЕ ТРЯБВА ДА СЕ БОРИМ....
С ТЕКСТ:Г-Н ПРЕМИЕР НЕ ВДИГАЙТЕ ЗДРАВНАТА ВНОСКА.ТЪРСЕТЕ ПАРИТЕ ОТ ИЗТОЧИЛИТЕ КАСАТА!
"НЕ" на вдигането на здравната вноска с 2% от 1 април 2010 г.-ПРИСЪЕДИНЕТЕ СЕ В FACEBOOK ГРУПАТА И ПОКАНЕТЕ ВСИЧКИ ВАШИ ПРИЯТЕЛИ.ЯСНО Е,ЧЕ ЩЕ ТРЯБВА ДА СЕ БОРИМ....
dimanika
09.03.2010 /
20:12
Аз пак имам друго предложение. Нека осигурожките ми да са на лична сметка , която няма да мога да ползвам за нищо друго освен за здравеопазване , да мога да ходя, при който си искам лекар и той да получава пари от моите вноски, а не да отидеш в болница да ти искат чаршафи, да плащаш допълнително за ВИП СТАЯ, която е горе- долу сносна в сравнение с останалите и не лекаря да се прави на бог , а на човек който може и да е гладен, ако не те обслужи както трябва.Ей така ще се пресеят можещи и неможещи , искащи да работят и ходещи за заплата. Има много примери по БЕЛИТЕ страни , от които да се поучим............
bloodsucker32go
09.03.2010 /
15:31
Не могат ли да вдигнат данъците на богатите ,а ще увеличават здравна осигуровка . Не помислят ли за хората които се самосигуряват от къде ще вземат тези средства . Според мен и това увеличение на 16,80лв. не е никак малка сума за безработени и самоусигуряващи се .
Имам едно предложение към министър Дянков : Когато дадено лице си копува МПС или имот да се изисква справка за парите които ще използва за дадена покупка да докаже по-какъв начин са предобити . Така е във Дания : За да си купи МПС или имот да се докаже по-какъв начин са предобите тези пари .Ако са незаконни не се разрешава покупката .А лицето носи отговорност пред закона .
Имам едно предложение към министър Дянков : Когато дадено лице си копува МПС или имот да се изисква справка за парите които ще използва за дадена покупка да докаже по-какъв начин са предобити . Така е във Дания : За да си купи МПС или имот да се докаже по-какъв начин са предобите тези пари .Ако са незаконни не се разрешава покупката .А лицето носи отговорност пред закона .
bloodsucker32go
09.03.2010 /
15:15
Не виждам смисъла да се увеличава вноската след като докторите искат допълнително пари под масата нищо,че държавата им плаща . Преди 2 години баща ми имаше срастване м/у 7 и 8 гръбначния прешлен и се налагаше операция . Но баща ми отиде със направление и ортопеда пак си искаше пари под масата .Баща ми се направи на ударен и не се боддаде . За тази операция НЗОК му плаща 350лв. И на всичко отгоре да стачкуват и да искат още пари . Не са познали докторите .
dafni67
09.03.2010 /
15:07
а за безработните без право на обезщетение никой не казва колко е трудно да отделят на месец по 16.80лв до сега и по 21.00лв от 1 април за здравни вноски
zaharina_r
09.03.2010 /
14:54
До platimoto3
Може в Белгия да не плащат нищо, когато лязат за опрация при счупен крак, но аз преди година с платих и операцията, и гипса и таксата за престоя в болницата. След това си платих и за продължаването на болничния лист. Нищо, че нямам и стотинка пропуснати осигуровки и см наляла хиляди в пирамидата аечена "Здравна каса".
Може в Белгия да не плащат нищо, когато лязат за опрация при счупен крак, но аз преди година с платих и операцията, и гипса и таксата за престоя в болницата. След това си платих и за продължаването на болничния лист. Нищо, че нямам и стотинка пропуснати осигуровки и см наляла хиляди в пирамидата аечена "Здравна каса".
snpopova
09.03.2010 /
14:31
Искам да задам няколко въпроса на управляващите и да получа конкретен отговор:
1. Безработен човек без нито една стотинка доход, който трябва да заплаща ежемесечно ЗО в размер на 16.80 лв. - от кой джоб трябва да ги открадне?
2. Властоимащите, които трябва да заплащат ЗО - от кой джоб ги крадат?
3. Правителството има ли за цел да стабилизира икономиката и бизнеса или прави всичко възможно да постави пред фалит и последните едва оцеляващи малки фирми и предприятия с малоумните си действия.
1. Безработен човек без нито една стотинка доход, който трябва да заплаща ежемесечно ЗО в размер на 16.80 лв. - от кой джоб трябва да ги открадне?
2. Властоимащите, които трябва да заплащат ЗО - от кой джоб ги крадат?
3. Правителството има ли за цел да стабилизира икономиката и бизнеса или прави всичко възможно да постави пред фалит и последните едва оцеляващи малки фирми и предприятия с малоумните си действия.
enigma5636
09.03.2010 /
14:01
Моля бТВ да не ми трие коментара!!!!
Това е пълен абсурд! Как ще вдигнат здравната вноска... за да си укрепят бюджета ли, че сме цъфнали и вързали всичките! Извинявам се, но ако здравеопазването ни е на ниво, то тогава с кеф бих си дала парите от заплатата за тези здравни! Винаги оправдания, 1е няма пари и хайде сега да вземем още от народа, че да кърпим бюджета! Аз 1000000 пати предпочитам тези пати да ги дам наведнъж за лечение в някоя частна клиника, отколкото всеки месец по малко, за да се кърпят държавните болници и пак не се знае къде отиват парите! Извинявам се, но не може, при положение че сам здравноосигурена, февр месец-средата- личната ми лекарка да ми каже, че нямала сега направление, защото им ги орязали наполовина?!?!?!?!?!? И защо сте го орязали, бе! Ами ако ми беше спепен случай за направление?!?!?!? И познайте- пак като поп 30 лв за преглед при положение, че сме здравноосигурени!!!! Тази държава е пъленн абсурд, пълен! Затова младите като нас бягат в чужбина, а ние тук плащаме тоците и осигуровките на циганите които се въдят по 10-15 и им е все едно дали детето им е изучено, важното е да имат чавета, за да плаща държавата да им плаща за децата! Пълната анархия! Започвам да я мразя истински тази държава!!!
Това е пълен абсурд! Как ще вдигнат здравната вноска... за да си укрепят бюджета ли, че сме цъфнали и вързали всичките! Извинявам се, но ако здравеопазването ни е на ниво, то тогава с кеф бих си дала парите от заплатата за тези здравни! Винаги оправдания, 1е няма пари и хайде сега да вземем още от народа, че да кърпим бюджета! Аз 1000000 пати предпочитам тези пати да ги дам наведнъж за лечение в някоя частна клиника, отколкото всеки месец по малко, за да се кърпят държавните болници и пак не се знае къде отиват парите! Извинявам се, но не може, при положение че сам здравноосигурена, февр месец-средата- личната ми лекарка да ми каже, че нямала сега направление, защото им ги орязали наполовина?!?!?!?!?!? И защо сте го орязали, бе! Ами ако ми беше спепен случай за направление?!?!?!? И познайте- пак като поп 30 лв за преглед при положение, че сме здравноосигурени!!!! Тази държава е пъленн абсурд, пълен! Затова младите като нас бягат в чужбина, а ние тук плащаме тоците и осигуровките на циганите които се въдят по 10-15 и им е все едно дали детето им е изучено, важното е да имат чавета, за да плаща държавата да им плаща за децата! Пълната анархия! Започвам да я мразя истински тази държава!!!
dida_ts76
09.03.2010 /
13:36
КАК НЕ ГИ Е СРАМ !!!
ХОРАТА ИЗНЕМОГВАТ, А ТЕ СЕ ЧУДЯТ КАК ДА НИ ЗАТРИЯТ ?????
КАТО УВЕЛИЧАТ ЗДРАВНАТА ВНОСКА НИЩО НЯМА ДА СЕ ПРОМЕНИ ЗА НАС В ЗДРАВЕОПАЗВАНЕТО, А ТЕ ЩЕ СИ ДОПЪЛНЯТ "ПРАЗНИТЕ" ДЖОБОВЕ.
ХОРАТА ИЗНЕМОГВАТ, А ТЕ СЕ ЧУДЯТ КАК ДА НИ ЗАТРИЯТ ?????
КАТО УВЕЛИЧАТ ЗДРАВНАТА ВНОСКА НИЩО НЯМА ДА СЕ ПРОМЕНИ ЗА НАС В ЗДРАВЕОПАЗВАНЕТО, А ТЕ ЩЕ СИ ДОПЪЛНЯТ "ПРАЗНИТЕ" ДЖОБОВЕ.
kikomart
09.03.2010 /
13:34
Стига с тия глупости, аз се осигурявам на 1500 лв. а един циганин който не се осигурява влезем в болница получаваме еднакви условия, и къде е смисъла да се осигуряваме?
Black_Velvet
09.03.2010 /
13:32
Защо да плащаме тези осигуровки, след като всичко живо останало като население в България ( визирам не пенсиите, които ни ядат !!! ) плаща фантастично суми, за да им се обърне дори и елементарно внимание от тотално необразовани подобия на лекари ????? !!!!
plamito3
09.03.2010 /
13:22
Здравейте на всички коментиращи!
Според мен трябва да бъдат повишени,защото когато имаш нужда да ти бъде направена операция например при счупване и тя надхварля възможностите ти ,при такива ситуации не плащаш нищо,защото вече си дал тези пари на даржавата и тя поема разходите (така е например в Белгия).
Според мен трябва да бъдат повишени,защото когато имаш нужда да ти бъде направена операция например при счупване и тя надхварля възможностите ти ,при такива ситуации не плащаш нищо,защото вече си дал тези пари на даржавата и тя поема разходите (така е например в Белгия).
deizi_62
09.03.2010 /
13:01
Не трябва да се увеличават здравните вноски, защото гарантирано качеството с нищо няма да се подобри. Няма да се правят нито повече изследвания на хората, нито по добро ще е обслужването. Само хората няма да могът да плащат и тези суми, които сега ги плащат с нямането си, и пак ще ходят на платени прегледи. Не е по-добре да се премахнат здравните вноски и да се плаща, както при всички други отрасли когато имаш нужда и лекаря когато те е преглеждал. Кой отрасъл в държавата работи вече 6-7 месец? ... освен на държавните служители и общинари, а и те работят за себе си настанени в топлите си кресла и се оплакват колко са ощетени. Нека им проверят и данъчните декларации за доходите по гражданси договори и прочие.. Всички искаме нещо да се размрази дори и пътя им до съседния град в дълбоката провинция.
venci28
09.03.2010 /
12:32
Всичко увеличават- само заплатите -не... писна ми от оправдания и да чакам светлото бъдеще
mmm70
09.03.2010 /
12:31
Не, не трябва ! А да се проверят къде отиват тези 8%, ние пациентите неполучаваме обслужване даже и за тези пари.Пък да не говорим че един безработен, дето няма никакви доходи трябва всеки месец да внася както е до сега 16,80.От къде да ги вземе, да краде ли?А нашите уравляващи са държавни служители и държавата им поема всички осигоровки.Те защо не си ги плащат както всеки обикновен човек?
Anton_65
09.03.2010 /
12:30
Защо? За да се пълни бездънната каца!!! Ако парите които внасяме, бяха по наши лични сметки, може би си заслужава, да се увеличат вноските. Поне като отиде човек на доктор, да знае с какви пари разполага и как да плати. Така че, на този етап - твърдо против.
milpetm
09.03.2010 /
12:28
Медицината е в дълг към човечеството и е много изостанала, а в България личните лекари са се превърнали в печалбари и не се интересуват от здравето на пациентите си. Защо не се изисква да имат касови апарати, с които да отчитат потребителската такса, която събират и от тези, които са освободени от нея. По този начин получават пари от държавата и пациентите едновременно. Защо не се въведе старата система, която позволява на всеки пациент със здравната книжка да посети, който си иска лекар, а лекарят да си получи парите от здравната каса срещу реално извършен преглед? Така ще отпаднат и направленията и хората ще избират само грижовни и компетентни лекари, защото такива безспорно има.
tara27
09.03.2010 /
12:28
Не смятам, че трябва да се повишават здравно-осигурителните вноски.
Качеството на получаваната от нас услуга е твърде ниско, дори и за вноските, които внасяме сега. Занимавам се с частен бизнес и за парите си моите клиенти изискват качествена услуга, защо тогава трябва да плащам повече за некомпетентност, услуги с лошо качество и пропуснати първи 7 години от живота на лекарите?
Качеството на получаваната от нас услуга е твърде ниско, дори и за вноските, които внасяме сега. Занимавам се с частен бизнес и за парите си моите клиенти изискват качествена услуга, защо тогава трябва да плащам повече за некомпетентност, услуги с лошо качество и пропуснати първи 7 години от живота на лекарите?
tinos
09.03.2010 /
12:27
Защо да се увеличат?Обслужването на лекарите повишило ли се е? Не смятам,нито има цивилизовано отношение. Да ги изпратят нашите лекари да се научат на учтивост,защото хем си плащаме здравните,хем и потребителска такса.Та ние не сме им длъжници,всички знаем по малките градчета как са се устроили лекарите и как ,за да ти обарнат внимание отиваш с пликчето.Баща ми го разкарваха три пъти от Александровска,все нямало дати за операция и когато влязоха в кабинета на професора със сумичката в плик...го оперираха в същият ден.Добре им правят проверки,но едва ли нещо ще се промени.Цар далеко,Бог високо...
sashogg
09.03.2010 /
12:26
Бойко Борисов се оказа поредния,стремящ се да ни смъкне и кожата от гърба.Ние такива ги сменихме доста,а за него надеждата ни беше друга,ама не би...Отново ще ни излезе през носа поредното ново управление...
lamborgeri
09.03.2010 /
12:26
а И ОЩЕ НЕЩО ОТНОСВО ПЛАЩАНИЯТА НА ЗДРАВНИТЕ ОСИГУРОВКИ БЕ ХОРА КВИ СА ТЪЯ ТЪПОТИЙ ТРЯБВА ДА НАПРАВЯ ПЪЛНОМОЩНО НА ЧОВЕКА КОЙТО ЩЕ МИ ГИ ПЛАТИ * ПОНЕЖЕ НЕ СЪМ В БГ* КВИ СА ТИЯ РАБОТИ КЪВ Е СМИСЪЛА НА ТАЗИ ЦЯЛА РАБОТА НАЛИ ИСКАТ ПАРИ ЕМИ ИСКАМ ДА ИМ ДАМ АМА ТЕ ИЗМИСЛЯТ ВСЕ НОВИ И НОВИ ТЪПОТИЙКИ ТОВА Е СЪЩОТО КАТО ВСЕ ЕДНО ДА ДАМ ДА МИ ПЛАТЯТ ГСМ СМЕТКАТА И ДА ИСКАТ ДА ОПЪЛНОМОЩЯ ДАДЕНОТО ЛИЦЕ КОЕТО ЩЕ ГИ ПЛАТИ ...... ГОСПОДИ СЪБЕРИ СИ ВЕРСИЙТЕ
Vik4oto
09.03.2010 /
12:24
Категорично не трябва да се увеличава,не останаха хора в страната (безработни,деца,пенсионери и роми),които да я плащат.......
lamborgeri
09.03.2010 /
12:23
Ох, моля ви се стига сте говорили за увеличения на това на онова ми увеличете заплатите на хората за да могат да живеят поне нормално ..... хората сега нямат пари за хляб а ние говорим за увеличаване на здравната вноска
16,50 НЕ Е ЛИ ДОСТАТЪЧНО ....... и после пак си плащаш 2,40 пълни тъпотиййййййййййй СПРЕТЕ СЕЕЕЕЕ НЯМА ДА ОСТАНАТ БЪЛГАРИ В БЪЛГАРИЯЯЯЯЯЯЯЯ...... МНОГО МИ ХАРЕСА НЕМЕЦА КВО КАЗА ЗА СНЕГЪТ ЗА КВО СИ ПЛАЩАТЕ ДАНЪЦИТЕ НАЙСТИНА ЗА КВО ГО ПРАВИМ ????????????!!!!!!!!!!!!
yulence
09.03.2010 /
12:21
нека я вдигнат.само незнам защо да се прави?по добре да спре източването на пари .
penka000
09.03.2010 /
12:13
Защо да се увеличи? И без това ,за това което сме плащали до сега почти нищо не получаваме.Винаги трябва нещо да доплащаме...Или ще се опитат да ни убедят,че като увеличат здравната вноска ще подобрят качеството?
free_b0y
09.03.2010 /
12:03
Ако минималната заплата стане 400-500 лв.(което също е нищожно), няма проблеми.Направете ги по 30 лв.
dundaka
09.03.2010 /
11:16
то всичко искат да се вдига заплатите няма да се вдигат направо тази държава върви наобратно стига че Бати Бойко малко пооправи държавата
те сега са 16.50 на месец нека да станат 26.50 няма проблеми...
stack77
09.03.2010 /
11:15
Мерките против тютюнопушенето се визират от това, че пушачите натоварват здравноосигурителната система при случай на заболяване.
Тогава нека акцизите наложени върху тютюневите изделия да се прехвърлят към МЗ или НЗОК, това са към 1 милиард лева годишно.
Тогава нека акцизите наложени върху тютюневите изделия да се прехвърлят към МЗ или НЗОК, това са към 1 милиард лева годишно.
natplam
09.03.2010 /
11:01
защо да вдигате здравните осигуровки че хората и сега немогат да си ги плащат па макар и после то няма работа да се издържаме един вид та за осигуровки ще имаме то ако е било и до сега хората да са си г плащали





