Новини, Спорт, Времето, Хороскоп от bTV

За bTV

bTV настоява за оповестяване на договорите с Global Vision

Интереси за десетки милиони стоят зад безпочвените обвинения на Global Vision към bTV - това се казва в становище на bTV Media Group по повод твърденията за цензура след спирането на предаванията "Господари на ефира” и "Пълна лудница".

Поради големия обществен интерес към случая bTV Media Group иска оповестяване на договорите с Global Vision

bTV е готова да публикува пълната документация, включително безпрецедентните финансови условия и цена на предаванията, в пъти над себестойността им. Само така ще стане ясно, че обвинението в цензура е параван на засегнати финансови интереси на продуцентите от Global Vision за десетки милиони левове, се казва в становището.

bTV е имала право да свали всяко издание на предаването "Господари на ефира" при засягане на интересите на телевизията и не го е направила нито веднъж

Ако продуцентите от Global Vision не се съгласят да оповестят договорите, bTV Media Group ще предприеме незабавни съдебни действия за защита на своя екип от изказаните клеветнически твърдения, както и за защита на доброто си име.

bTV призовава Магърдич Халваджиян да се оттегли от останалите си проекти в телевизията - сериалът "Седем часа разлика" и шоуто "България търси талант".

В отговор от Global Vision обявиха, че не възнамеряват да се оттеглят от двете продукции. И поискаха договорите между двете страни да бъдат обявени на обща пресконференция, на която да присъства и ръководството на bTV.

От bTV са готови на тази обща среща пред медиите, но само след като договорите и кореспонденцията бъдат публично обявени,

така че обществеността да има възможност да се запознае с тях преди предложената пресконференция.

bTV Media Group още веднъж призовава Global да се оттеглят от всички проекти в ефира на телевизията.

"Хуморът иска достойнство” - се казва пък в позиция на БНР
. Държавната медия също беше спомената в обвиненията на продуцентите на "Господари на ефира" в контекста на разследване за фалшив мамолог, правил прегледи в радиото.


Distance_23 29.08.2012 / 22:46
Браво, махнахте идиотската "Пълна лудница", е сега и Memed и Aisheto ако махнете, няма да имам причина да сменям канала (Не че нещо, ама сменям когато почнете да ни заливате с турска помия, за да не помагам поне аз за високите рейтинги които бабите помпат... Знам, че като изключа моя телевизор, няма да променя нищо, но няма и да съм съпричастен с глупости.)!
Аз Ви подкрепям, започнахте с професионализъм и продължавате все така. Лошото е, че много се увлякохте в предлагането на турски сериали (Гледани предимно от по-възрастната аудитория.)! Но щом така сте си решили, никой не може да ви се меси. А аз си пожелавам, да не сменям канала (Вече дори не усещам как става.) винаги, когато чуя турско име на фона на турска музика...
Късмет и поздрави.
Не рейтинга прави телевизията - телевизия или предаването - предаване. Важно е доверието, което вдъхва и начина, по който го прави. бТВ - започнахте от нулата и станахте това, което сте и дано не сте изменили принципите си, защото те ви направиха най-добрите!
mmamam 20.04.2012 / 21:45
Аз като постоянен зрител на БТВ обожавам тази телевизия, за това добре че махнаха тези продукции аз да бях щях да ги направя по добре. БРАВО БИ ТИ ВИ!!!
SaraD 19.04.2012 / 15:07
БОЗАДЖАН ТРЪГВАЙ СИ!
LazarKolev 19.04.2012 / 00:35
Скаар, явно още не си съкратен от екипа на Глобал Халваджан, ама да ти напомня, че алчните арменци хубаво са взели едни пари, ама да си бяха спазвали договора, че да си заслужат тия пари, дето даже не са ги взели, ами лошата бТВ им ги е дала! Много лоша тая телевизия бе, не стига че дава милиони, ами и иска продуцентството да си спазва договора, на какво прилича това, а!?
LazarKolev 19.04.2012 / 00:32
Всеки работи за пари, Халваджиян работят САМО за пари. бТВ, изгонете Магардича, оставете го без пари да го видим как ще говори за свобода и морал, лицемер скапан.
skaar 18.04.2012 / 01:12
Забравих само да добавя или по скоро да попитам! Кой в България работи за без пари и за кой парите не са важни? Всеки един от нас прави всичко за пари !
skaar 18.04.2012 / 01:06
След като Бтв са поканили целия екип на Магардич Халваджиан, те са длъжни да си спазват договорите, както го правят от страна на господарите. Щом си им обещали прайм тайм, значи е трябвало да го изпълнят, а те не са го направили! Както каза Халваджиян на пресконференцията, Бтв от самото начало са знаели за условията на предаването и са длъжни да се съобразят с това, макар че те плащат (явно толкова и плащат след като доста от големите им лица вече не работят при тях, а избягаха в други телевизии). И последно- никой никого не задължава да гледа нещо което не му харесва! За всички коментари които са против Магардич Халваджиян ще кажа, че този човек колкото и лицемерен да е във вашите очи, макар и арменец е много повече българин от всички вас които явно обичате повече турските сериали отколкото нещо което е направено в България (не обиждам турците и сериалите им, уважавам и тяхното творчество макар да знам добре историята на България ),явно е по важно кой какъв е по характер, а не това с което се занимава и прави за нас зад малкия екран!
iwka_rz 17.04.2012 / 21:55
Много се забавляваме с България търси талант , но не трябва ли да има някаква разграничителна линия между таланти в пеене , гимнастически упражнения , магове , танцьори или възрастови различия. Защото един 80-сет годишен танцьор е много приятен за забавление , но не и за талант на цяла България. Или както каза Хилда Казасян двама Арменци да избират един нигериец за талант на България. То , че всичко в България е сбъркано , сбъркано е , но толкова ли няма добри музиканти , българи и артисти , които да могат да оценяват талантите на България , че БТВ сложи арменци , ами сложете и един турчин до тях , че да видим как ще се погаждат. Ако се появят няколко кючекчийки което е модерно в тази наша нова България може и те да станат талантите на България поне са част от населението на България. Така , че ръководството на БТВ да се допита до американския си собственик дали ще се продаде до край. Иначе в следващото издание могат да излязат земеделци които садят лук, домати и краставици или пък фермери които доят крави и кози или пък гонят диви прасета в Балкана. В заключение парите са по-важни от талантите изглежда за вас.
hmdx2 15.04.2012 / 21:45
честно,по -куха имитация на сериал от сапуна 7 саата глупости не съм гледала.Че те турските бози по- арни от таз блудкавост.Спрете кранчето на бузътъ,хълвътъ и лукумъ.Да си излъчват бозиците "нецензурирани" в нета.
aliobabalio 13.04.2012 / 20:15
На тва му се викат "арменски номера"......мястото им е в кабеларка...
Valya_A 13.04.2012 / 19:23
Хайде, наистина, нека ги призовем милионерите Халваджян да ни ги покажат най-накрая тия договири и да си ходят щом толкова не са доволни, че някои им излъчва глупостите, че чак им и плаща още някакви милиони. Лудницата им беше супер зле - пресилен хумор, никакво развитие на безумните персонажи, еднакви мудни ситуации, които се повтарят през предване две...Господарите и те така - неспулучливи тв водещи - актьори - водещи на събития - абе ние сме навсякъде, тенденциозне разследвания, някакви разголени девойки, животни...т.е. мъчим се да ви разсеяме, много-много да не ни слушате какво ви говорим...В резюме - предаванията няма да ни липсват...Дано проявят малко достойнство и да си тръгнат изцяло.
dsmall 13.04.2012 / 19:09
Още веднъж БТВ се усра с извинение. Пиша го и винаги ще го пиша. БТВ медия на произвола не на народа. Господари на ефира е добро предаване, но не и за тази поръчкова медия. Заради простата им журналистка Десислава Ризова - лаптопа ми още не си е при мен, като ме ограничават да работя по проектите си. Още ще се усират и народа разбра какви са интересчии и поръчкови.

Виртуален клуб Ентусиаст
Клуб по интереси и желания
verynice 13.04.2012 / 18:42
Цирка е страшен. Халвадян прави евтини сценки и ние му се връзваме - само се опитва да привлича внимание върху себе си- жени се за жена си по 5 пъти, за да си прави ПР, а сега се прави на дисидент-цензуриран бил!. Айде сега покажи договора като си толкова храбър! ПР и цирк. Това е тактиката на Бозаджан.
Каква цензура като се возиш в коли по 200 бона, жена ти и сина ти също, живеете в палати и в БГ се връщаш само за да грабнеш още парички и после обратно на Малдивите. БТВ искам и мен така да ме цензурирате! Моля ви БТВ искам и аз такава цензура и манипулация!
LazarKolev 13.04.2012 / 15:56
МАГАРДИЧ - ЛИЦЕМЕР! ПАРИЧКИТЕ ОТ СЕРИАЛА И БЪЛГАРИЯ ТЪРСИ ТАЛАНТ СА ПО-ВАЖНИ ОТ НЕВЕРОЯТНИЯ МУ МОРАЛ И ДОСТОЙНСТВО, ЗА КОИТО СЕ ПЕНЕШЕ В КАНАЛ 3! РАЗКРИЙТЕ ДОГОВОРИТЕ И МУ БИЙТЕ ШУТА, НЕ МОГА ДА МУ ГЛЕДАМ МАЗНАТА ФИЗИОНОМИЯ В ЕФИРА ВЕЧЕ, МОЖЕ ЛИ ТАКАВА ПОДИГРАВКА С ХОРАТА, ТОЙ СЕ НАСРАЛ ОТ СТРАХ ДА НЕ МУ СПРЕ КРАНЧЕТО, ЗА ЦЕНЗУРА ЩЕ МИ ГОВОРИ, ДОРИ НЕ ЗНАЕ КАКВО ЗНАЧИ ТАЯ ДУМА. БИ ТИ ВИ - ИЗГОНЕТЕ МАГАРДИЧ!
Valentina1976 13.04.2012 / 15:51
Магърдич и компания малко ли се нагушиха през годините, че искат и още. не ги ли е срам - то не бяха показни измислени сватби, то не бяха парадирания с околосветски пътешествия, скъпи коли и т.н. секнаха им паричките и надигнаха глас. егати цирка сътвориха. предаванията им отдавна не струват. дано тези прословути договори излезнат на бял свят и да се види за какво е цялата тази патардия.
chica_bg 13.04.2012 / 11:20
Слави най- малко може да взема отношение по темата, защото всички го знаят какъв продажник е.По- добре да продължава да се прави на умен във вече негледаемото си шоу, а не да трупа рейтинг на чужд гръб, както винаги е правил. А Бтв могат само да съжаляват, че изгубиха Рачков, Игнатова и другите актьори
verynice 13.04.2012 / 10:05
Ей са го гледам тоя Бозаджан в ефира на БТВ в някаква реклама за Талантите - махайте го бе!
Тоя продължава да ви взима парите, да се вихри по телевизията, а в същото време ви плюе. Е няма такова нещо - сигурно взима за това пари и от ГЕРБ - нали им прави предизборните турнета.
Хайде Бозаджан ли си, Халваджан ли си, не ти ли стигат милионите, махай се - отиди в политиката - там повече ще ти отиват цирковете, които правиш.
smar7core 13.04.2012 / 09:48
Според мен БТВ доста се излагат но както се разбра от пресконференцията на "Global Vision" съда ще каже кой крив кой прав! Усмивка
EPP1 13.04.2012 / 03:08
С образователнна цел до Бойко Борисов и всички тирани и диктатори от Слави Трифонов казано на 12 април 2012година в шоуто на Слави:

Какво е цензура?
"Цензурата е контрол върху словото и други форми на човешка изява и права. Тя се упражнява от държавни институции!"
EPP1 13.04.2012 / 02:56
Уникален Слави Трифонов! Разкости и накова властта, господарите и Борисов с едно изречение!

"В демократичният свят цензура може да има тогава и само тогава, когато си срещу властта, а не слугинаж на властта!"

Изключително точно и ясно. Защото в демокрацията медиите са ОПОЗИЦИЯ на властта, на всяка власт и дори помагат и подкрепят опозицията! В режимите и диктатурите, каквато се опита да превърне Борисов и приятелите му олигарси от футбола, шаха, играта на карти, табла и т.н. Б-я медиите са слугинаж и обслужват властта и заедно с милицията мачкат народа и опозицията! Разбира се катастрофата е неизбежна след това!
Най-яркият слугинаж е "Светата троица на Бойко" или "преторианците на Бойко" както ги нарича Сашо Диков триото от банката и тв7- Ники дудука ,Кошлука, Кулезич!

Мира Баджева и Светла Петрова бяха свалени защото се противопоставиха на режима и защитаваха свободата на словото и демокрацията! Открито застанаха срещу правителството на ГЛУПОСТТА И ПРОСТОТИЯТА!
Триумфът на глупостта, простотията, популизма, некомпетентността, некадърността милиционерският манталитет....или просто ГЕРБ! Журналистите които се уплашиха и наведоха глава или просто се продадоха как ще погледнат колегите си и народа след падането на режима? Кръговете от медии които обслужват режима около онази банка каква ще е съдбата им след падането на режима? В арабските държави тия които бяха част от режима след падането на режимите и диктаторите си отиваха заедно с тях и това е правилното.

Всички които не се продадоха ще могат с достойнство след падането на режима да гледат хората и кажат НИЕ НЕ СЕ ПРОДАДОХМЕ НА РЕЖИМА! Независимо какво мислите за тях трябва да бъдат похвалени за смелостта и достойнството си - Мира Баджева, Светла Петрова, Слави Трифонов, Милен Цветков, медиапул, капитал/дневник и най-вече смелият Сашо Диков! Докато тия които наведоха глава пред режима след падането му трябва да искат прошка!
hmdx2 13.04.2012 / 00:51
Новата дефиниция за "гъвкав" продуцент -ти му казваш в прав текст разкарай се от ефира ми, то ти отговаря -нееееее, искам да гушкам още кинти пъъъък..........ма ако пък чак толкоз ви дразня,хубу бе -ще се разкарам от журито, става ли, а?А?А?Моля кажете че, става?А?.Става ли?Става,нали?
verynice 13.04.2012 / 00:39
Бозаджан и Патладжан да си взимат куфарчетата и друм.....
verynice 13.04.2012 / 00:35
Фаворити:

"Хуморът иска достойнство", но то липсва на Халваджян

Храни Халваджян да те лае!

Изводи:
От циркаджия какво да очакваш - цирк!
hmdx2 13.04.2012 / 00:34
Братлетата Халваджян толкова сбъркаха с тези си действия, че няма на къде.За какви се помислиха тия дългокоси дейци на продуцентското дело със "скъсани дънки"?Какъв човек трябва да си,за да плюеш и черниш телевизията си,и да очакваш че тя ще си трае и ще те остави да си разиграваш коня в съмнително шоу за "таланти" и още по -съмнителен блудкаж минаващ за сериал -Седем часа разлика?А последния призив на Мъгърдич е повече от странен- махнете ме от журито ако искате, ваше право е.Демек -ще се разкарам от екрана ви за да не дразня шефовете ,само моля не ми барайте "шоуто" и екипа,че на Господари и Пълна лудница как да е обясних некви неща,ама какво да обяснявам на още цели два внезапно останали безработни екипа???
A debonair gentleman 13.04.2012 / 00:24
"Хуморът иска достойнство!" но то липсва на Халваджян

Е това е хубаво и на място изказване и цитат.
v_nedi 13.04.2012 / 00:17
"Хуморът иска достойнство!" но то липсва на Халваджян
selenag 13.04.2012 / 00:03
А 7 часа най-малко ме кефи от БГ сериалчета. Става, но не е като другите. Но пълна лудница е супер зле. Господарите са с тъпи водещи. Дори ракия на разсъмване е по-добре от лудницата.
Тоя Халваджян какво се прави на велик в таланта. прави се на интересен, ама и той е същия като Славчо, но е по-прикрит.
A debonair gentleman 13.04.2012 / 00:03
Даже двама.
EPP1 13.04.2012 / 00:02
БТВ ще са гениални ако сега дадат на Краси Радков собствен ситком по примера на САЩ а не както ракия сънрайз или други глупости на Слави! Краси Радков е единственият друг актоьор освен Рачков който има таланта да изнесе такова шоу на гърба си а Слави има сценаристите! В момента в САЩ Мартин Лоурънс прави точно такъв собствен ситком за Си Би Ес! Юни пък излица новият подобен ситком на Чарли енгър мениджмънт за Еф Екс! Те са на примера на двама мъже и половина! Един основен актьор с двама-трима второстепенни и всичко се върти около основният актьор дали Краси, Рачков или Чарли Шийн няма значение! Но тука примера наистина е one man show!
A debonair gentleman 12.04.2012 / 23:59
Коментирах строго цитата, които намирам за прекалено, свободен, и далечен за да бъде изкарван така самодоволно в случая-- а бе несполучливо изказване на Диков и съответно прилагане от господина там долу ;-Ю.
todorivanov 12.04.2012 / 23:52
Тия последните коментара,зрителите или телевизията защитават...отговора прозира.
absolutboss 12.04.2012 / 23:44
Храни Халваджиянче да те лае хахахаха Много щастлив
v_nedi 12.04.2012 / 23:38
Разочарован съм от Халваджян. Искрено го харесвах и уважавах, но той се оказа по-продажен и меркантилен и от Бареков! Не му прави чест това поведение. Храни куче да те лае! Той явно такъв номер направи и в Нова, но тогава не беше толкова популярен. БТВ го направиха богат и популярен.

БТВ моля ви спрете да ни занимавате с този натегач на Борисов и ГЕРБ.
ivko1985 12.04.2012 / 23:38
Редно е тези, които искат да бъдат обективни да гледат и пресконференцията на братята. Казват доста истини и логични неща. Само човек трябва да се замисли малко.
Интересно е как продуценти, като Митовски и Евтим Милошев, които имат продукции по БТВ подкрепят Глобал вижън и как бтв ще коментират този въпрос...
aliobabalio 12.04.2012 / 23:38
е как да не изглежда пряка - да направиш предизборната кампания на Плевналиев какво е? И айде стига с това колко пари е изкарала телевизията. Това се нарича инвестиция. Не е работа на арменеца да държи сметка колко пари вади телевизията. Да не би Халваджян да се отчита на операторите си...мнооооо го сте смешни....Проблемът е в това, че години наред си взимал едни пари и когато вече не искат да ти ги дават, защото предаването ти не се развива ти излизаш и казваш, че те цензурират. Много е просто - зад всичко явно наистина стоят парите, които арменците искат, но няма кой да им ги даде. Ако го цензурират защо не се откаже от другите проекти? .
absolutboss 12.04.2012 / 23:32
Абе тука са се събрали уникални мозъци. Гледат се някакви приходи, никой не гледа разходите... Замисляли ли сте се, че всеки един филм, всеки един сериал, наем на офиси, телемостове, лицензи, техника, софтуер и пр. и пр. неща се плащат? БТВ имат пет канала, няколко сайта... зад всичко това седят хора - заплати??? Колко били изкарвали БТВ, а какви разходи имат продуцентите? Офис и заплати... от всичко друго се пести като за световно. То само една проверка да мине за софтуерите по офисите им........ Айде моля ви се...... И не е необходимо непременно да работиш в телевизия, за да се досетиш за тия неща.
A debonair gentleman 12.04.2012 / 23:27
Работата е че не изглежда пряка. Тъй като преди Бтв със сигурност не е изпитвал липси от към автопарка си. Така че споменаването на скъпи автомобили е неуместен коментар, отвсякъде, а и издава много за икономическия статус както и социалната удовлетвореност на използващия го.

А и той ако има само тези два автомобила е за съжаление, без майтап. ;-Ю

За лобирането и партитата мисля, че се нарича гъвкавост, не е нищо срещу него, реално.
artmasons 12.04.2012 / 23:27
Има хора тук които взимат пари май от БТВ, ха ха смешници. Дано ви плащат добре, за да се излагате тук. Но нали сте анонимни и ставате много смели... ее беден и продажен народ сме
EPP1 12.04.2012 / 23:26
"Много е добре, когато от последни модели БМВ-та и ягуари се води борбата срещу цензурата."

Сашо Диков, 11 април 2012


Диков рулзззззззззззззззз
EPP1 12.04.2012 / 23:22
Уникален Слави Трифонов! Разкости и накова властта, господарите и Борисов с едно изречение!

"В демократичният свят цензура може да има тогава и само тогава, когато си срещу властта, а не слугинаж на властта!"

Изключително точно и ясно. Защото в демокрацията медиите са ОПОЗИЦИЯ на властта, на всяка власт и дори помагат и подкрепят опозицията! В режимите и диктатурите, каквато се опита да превърне Борисов и приятелите му олигарси от футбола, шаха, играта на карти, табла и т.н. Б-я медиите са слугинаж и обслужват властта и заедно с милицията мачкат народа и опозицията! Разбира се катастрофата е неизбежна след това!
Най-яркият слугинаж е "Светата троица на Бойко" или "преторианците на Бойко" както ги нарича Сашо Диков триото от банката и тв7- Ники дудука ,Кошлука, Кулезич!

Мира Баджева и Светла Петрова бяха свалени защото се противопоставиха на режима и защитаваха свободата на словото и демокрацията! Открито застанаха срещу правителството на ГЛУПОСТТА И ПРОСТОТИЯТА!
Триумфът на глупостта, простотията, популизма, некомпетентността, некадърността милиционерският манталитет....или просто ГЕРБ! Журналистите които се уплашиха и наведоха глава или просто се продадоха как ще погледнат колегите си и народа след падането на режима? Кръговете от медии които обслужват режима около онази банка каква ще е съдбата им след падането на режима? В арабските държави тия които бяха част от режима след падането на режимите и диктаторите си отиваха заедно с тях и това е правилното.

Всички които не се продадоха ще могат с достойнство след падането на режима да гледат хората и кажат НИЕ НЕ СЕ ПРОДАДОХМЕ НА РЕЖИМА! Независимо какво мислите за тях трябва да бъдат похвалени за смелостта и достойнството си - Мира Баджева, Светла Петрова, Слави Трифонов, Милен Цветков, медиапул, капитал/дневник и най-вече смелият Сашо Диков! Докато тия които наведоха глава пред режима след падането му трябва да искат прошка!
ivko1985 12.04.2012 / 23:20
Ха - ха, Слави е същия нарцис, като ББ - един дол дренки са. Неговото залязващо от години вече шоу трябваше да го свалят или да го накарат да преосмисли концепцията на шоуто. Хората вече се отвратиха да гледат простотиите му, а и като цяло бтв. Само слушайте какви простотии говорят в момента - големия радетел за умственото израстване на българина - смешник.
todorivanov 12.04.2012 / 23:18
EPP1,Кой с какво е закопал,някой пречил ли му е да изказва мнението си...никой,от къде ни в клин,ни в ръкав реши сега да ми обяснява какво е казал еди кой си преди 2 години...много неуместно е да взима страна в спор,когато не е обективен спрямо всички.
EPP1 12.04.2012 / 23:09
Уникален Слави Трифонов! Разкости и накова властта, господарите и Борисов с едно изречение!

"В демократичнитя свят цензура може да има тогава и само тогава, когато си срещу властта, а не слугинаж на властта!"

Изключително точно и ясно. Защото в демокрацията медиите са ОПОЗИЦИЯ на властта, на всяка власт и дори помагат и подкрепят опозицията! В режимите и диктатурите, каквато се опита да превърне Борисов и приятелите му олигарси от футбола, шаха, играта на карти, табла и т.н. медиите са слугинаж и обслужват властта и заедно с милицията мачкат народа и опозицията!
Най-яркият слугинаж е "Светата троица на Бойко" или "преторианците на Бойко" както ги нарича Сашо Диков триото от банката и тв7- Ники дудука ,Кошлука, Кулезич! Мира Баджева и Светла Петрова бяха свалени защото се противопоставиха на режима и защитаваха свободата на словото и демокрацията! Открито застанаха срещу правителството на ГЛУПОСТТА И ПРОСТОТИЯТА!
Триумфът на глупостта, простотията, популизма, некомпетентността, некадърността милиционерският манталитет....или просто ГЕРБ! Журналистите които се уплашиха и наведоха глава или просто се продадоха как ще погледнат колегите си и народа след падането на режима? Кръговете от медии които обслужват режима около онази банка каква ще е съдбата им след падането на режима? В арабските държави тия които бяха част от режима след падането на режимите и диктаторите си отиваха заедно с тях и това е правилното.
todorivanov 12.04.2012 / 23:06
Това което Слави Трифонов каза преди минути,ме отврати,за съжаление....вие г-н Трифонов видите забавно-сатирично предаване и до сега освен да осмивате и опляювате всяко правителство,една добра дума не сте казали...с какво право заемате позиция по темата,от коя гледна точка се произнасяте.Стана ми обидно,не заради друго,а защото ви смятах за мъжкар,за човек търсещ истината...Това което казахте е най-малкото което очаквах от вас и вашето предаване,...естествено вие сте обективни,ама от вашата кула.
ivko1985 12.04.2012 / 23:05
Е какво като ББ ти е бил на партито, голяма логика извадихте. ако Глобал вижън имат договори за десетки милиони, то бтв печелят няколко пъти отгоре със сигурност. По подобен начин изгониха Иво Инджев преди години, изгониха и Светла Петрова и куп други "неудобни предавания или журналисти". Пък относно свалянето на "България търси талант" ще е голяма грешка ако го махнат. Съгласен съм само, че Пълна лудница стана тотална боза а 7 часа разлика отива надолу, но като цяло поведението на бтв наистина е жалко.
aliobabalio 12.04.2012 / 23:04
аз
artmasons 12.04.2012 / 22:58
И Сашко Диков се надупи пак, взеха дъщеря му в Босфор ТВ да работи и той се обърна.... а преди месеци говореше друго, абе цялата държава е пълна с проститутки. Турски сериали и простотия, кой е гледа тази телевизия?
aliobabalio 12.04.2012 / 22:56
тоа пък ми БНТ? Нова? ТВ7?
aliobabalio 12.04.2012 / 22:54
в случая - пряка. Не можеш да вадиш милиони от една телевизия и в същото време 3 години по-късно да мрънкаш, че през цялото време са те цензурирали. Не може да повдигаш теми за лобиране,а ББ да е на партито ти.........
Misho_zevzeka 12.04.2012 / 22:52
Това че бТв е сервилна медия е отдавна общоизвестно и най-важното то е много хубаво.Първо показва се кои анализи и факти са манипулирани. Второ няма нищо по-качествено в една информация от това да си сигурен че медията която я предоставя те манипулира в интерес на този, който е на власт или на този който плаща повече за да те лъже и мами. Трябва да гледаме бТв така знаем за какво ни лъжат, не трябва да гледаме за прогнозата за времето тя е все още не се поддава на политическа корупция и манипулация и затова може и да е точна, вярна и несервилна. "Да пребъде независимата от човешките ценности за съвестна журналистика медия бТВ."