Единадесетото издание на „Да изчистим България заедно“ ще се проведе на 16 септември

Реклама

Емблематичната кампания на bTV Media Group „Да изчистим България заедно“ тази година ще се проведе на 16 септември. Това е датата, на която bTV, заедно със своята партньорска мрежа, ще обединят усилия отново в името и на каузата за опазване на природата.

„Да изчистим България заедно“ е най-мащабната доброволческа инициатива у нас вече над 10 години. Нейните цели са свързани с установяването на добри доброволчески практики и с насърчаването на отговорно отношение и поведение за създаването на една по-чиста и красива среда за живот.

Тазгодишното единадесето издание на кампанията ще се проведе под надслова „Готови сме!“ и ще обедини отново държавни институции, областни и общински администрации, неправителствени организации и доброволци. Инициативата влага истинска упоритост и енергия не само в грижата за околната среда и нейното бъдеще, но и в стимулирането на чувство за лична отговорност и възпитание на децата. Именно затова тази година най-малките жители на страната ще поведат своите родители, приятели и всички нас в мисията „Да изчистим България заедно“.

„Най-голямото постижение за тези 10 години е, че кампанията успя да преобърне нагласите в обществото. Като водеща медийна група в България, извеждаме на преден план „нулева толерантност“ към замърсяването и насърчаваме отговорното поведение чрез личен пример. На 16 септември подаваме ръка на всички партньори и доброволци, които искат заедно с нас и тази година да направят решителна крачка в името на българската природа. Независимо дали говорим за паркове, реки, градска среда или места за отдих, училища и обекти от културно-историческо значение, нашите екипи ще бъдат на място, за да дадат гласност на всяко добро дело. Готови сме и ще се радваме да се присъедините към нас“, казва Жанета Дядовска, директор „Маркетинг и корпоративни комуникации“ на bTV Media Group.

„Всички доброволци – физически или юридически лица, институции на национално или местно ниво, са свободни да изберат, почистят, облагородят и възстановят местата, които харесват и обичат. Нека заедно се погрижим за природните красоти на България, така както го правим и за нашите домове, за да покажем добрия пример на хората около нас и на младите подрастващи поколения“, допълва Димана Банкова, бранд мениджър в bTV Media Group и ръководител на проекта.

Повече за предстоящата кампания може да прочетете тук, както и да намерите информация на уебсайта на кампанията dobriatprimer.btv.bg

ПОСЛЕДНИ

Реклама