Медиите са призвани да създават повече съдържание с информационна стойност

Интервю с Господин Йовчев, главен оперативен директор и изпълнителен директор на bTV Media Group

Реклама

Новите технологии, иновациите, провокациите към зрителя са иманентна част от нашето портфолио и бизнес стратегия. Не бива да забравяме обаче, че телевизията предлага една добре разказана история. Балансът между отговорна и качествена публицистика и професионално поднесени новини, в комбинация с нови и провокативни предавания е нещо, от което зрителят има нужда“. С тези думи, главният оперативен директор и изпълнителен директор на bTV Media Group Господин Йовчев анализира стратегията за присъствие и развитие на медийния пазар. Според него няма стандартна формула за успешен медиен продукт и програмно съдържание, защото дневният ред на обществото обуславя промените и смисълът се състои в това да улавяш потребностите и да предлагаш това, от което хората имат наистина нужда.

Господин Йовчев споделя, че увеличените инвестиции на bTV Media Group в програмно съдържание през 2021 г. са разпознати от аудиторията и партньорската мрежа: „Представихме нови телевизионни формати извън вече наложените на пазара. Повишихме доверието на зрители и рекламодатели, които могат да разчитат на познатото и харесвано съдържание, но и на нещо ново, предизвикателно и водещо след себе си нова аудитория, различна от тази на традиционно установените в ефира предавания. Ключовата дума тук е устойчивост и когато си изправен пред кризисни времена, трябва да намериш златната среда между инвестиции и разходи, за да отговориш на очакванията на зрителите и на акционерите“.

На въпроса как вижда медийния пазар след 5 или 10 години, Господин Йовчев смята, че той ще бъде все така динамичен, развиващ се и в услуга на обществения интерес. Цялото интервю може да прочетете тук.

ПОСЛЕДНИ

Реклама