Системата за интерактивност на телевизионното съдържание със зрителите Holler с нова версия Kazva.bg

Реклама

Иновативната система за интерактивност на съдържанието в реално време Holler от 02.04.2024 г. ще функционира в променена версия под името Kazva.bg. Промяната обхваща въвеждането на нов, интуитивен интерфейс и функционалности, които улесняват начините на даване на оценка от потребителите.

Системата представлява QR код на телевизионния екран, който представя важен обществен въпрос, поставен от водещия в студиото. Потребителят може да се включи в допитването, като сканира с камерата на смартфона си кода и с няколко докосвания на дисплея, да изрази своето мнение по него.

bTV Media Group е първата медийна група в България, която въведе интерактивно взаимодействие между ефирно съдържание и зрители в основния си канал bTV. Проектът е насочен към активни потребители на новини и публицистични предавания (18-54 г.), както и към широката аудитория в страната. Чрез развитието на системата, медийната група цели да улови пулса на обществото и да насърчи изразяването на гражданска позиция по актуални теми от дневния ред - законодателни промени, позиция на страната по външнополитически въпроси, социални проблеми и др. От лансирането на платформата през втората половина на 2022 г. до момента са реализирани над 700 000 интеракции със зрители от 95 различни държави и 3715 уникални населени места (данни ЦНТС). Kazva.bg ще се използва и занапред в актуалните предавания на медията, давайки възможност на аудитории от различни възрасти и с различни предпочитания, да участват в развитието на важни обществено значими теми.  

 

 

 

ПОСЛЕДНИ

Реклама