bTV Action е най-гледаният тв канал по време на финала на Шампионска лига

Реклама

Драматичният финал на Шампионска лига в събота вечер изстреля bTV Action на върха на телевизионните канали у нас. Над 660 хиляди зрители са проследили двубоя между Реал Мадрид и Ливърпул. По данни на ГАРБ, пикът на зрителския интерес е бил в края на първото полувреме, когато 745 000 зрители са гледали срещата от Киев.

Сред аудиторията на възраст18-49 г. мачът е постигнал дял 38,2%, а сред активната мъжка аудитория резултати са още по-добри – 45,5%.

 

Сред младите зрители (18-34) разликата между bTV Action и Нова ТВ е почти пет пъти в полза на екшън канала.

Интересът към най-авторитетния клубен турнир става все по-голям, което се доказва и от резултатите в  каналите на bTV Media Group. Тазгодишният финал бележи над 12% увеличение на аудиторния дял спрямо предишния финал сред аудиторията 18-49. При 18-34 увеличението е над 22%.

Последни

Реклама