Силен старт на Шампионска лига в ефира на bTV Action

Екшън каналът на bTV Media Group отново е най-гледаният тематичен канал

Реклама

bTV Action е най-гледаният тематичен канал и третият по дял по време на първия мач от плейофите на УЕФА Шампионска лига между Аякс и Динамо Киев, игран на 22 август.

Според данните на ГАРБ сред възрастоватагрупа 18-34 години bTV Action е постигал 15.8% дял, което е над три пъти повече от следващия по дял нишов канал.

Пикът на зрителският интерес е достигнат в 22:22 ч. Тогава малко над 210 000 зрители са проследили победата на холандците на родна земя.

В сравнение с първия мач от лигата, излъчен миналата година в сряда, рейтингът тази година се е увеличил с 34 на сто, а делът - с 35 на сто (за възрастовата група 18-49 г.).

Последни

Реклама