.

8 съставки, които да направят храната по-здравословна

Вижте кои здравословни добавки ще паснат идеално на менюто ви

снимка: en.wikipedia.org

Без значение дали искате да сте по-енергични или просто да свалите килограми, здравословното хранене ще ми помогне и за двете. За щастие, това не е толкова сложно, когато трябва да решите какво да добавяте към ястията си.

6 Храни, които да усилят имунната система

Семена от чия. Тези семена дават много енергия и са много добра добавка към храната. Те имат много протеин, който помага за изграждане на мускулна маса, фибри за засищане (и добър храносмилателен тракт), както и масни киселини omega-3 за здраво сърце. Можете да добавите семената към  овесената си каша или да ги поръсите в салатата.

Защо мазнините помагат да свалите тегло

Киноа. Тази супер-храна може да се добави към всяко ястие от закуска до вечеря. В нея има много протеини, фибри и антиоксиданти.

Солта причинява много болести

Кисело мляко. То съдържа пробиоптици, които поддържат във форма храносмилателната система. Една кутийка кисело мялко с добавени плодове за закуска е чудесно начало на деня.

Растителните масла понижават нивото на лошия холестерол