Реклама
Кампанията за насърчаване на раждаемостта „Направи го сега” отбелязва рекорден брой регистрирани бебета. Организаторите отчитат нов бейби рекорд заради почти двойно повече записалите се участници - до момента над 10 000 семейства са се регистрирали в сайта на инициативата. Движение за национална кауза (ДНК) и партньорите ѝ от детската индустрия отново ще зарадват 20 от тях с всичко най-необходимо за отглеждането на децата им през първите 12 месеца – пелени, храни, козметика, аксесоари, дрешки, количка, играчки и медицинска грижа.
Председателят на Сдружението Андрей Арнаудов и емблематичният Щъркел на ДНК ще обявят на 6 февруари от 11:00 ч. кои са щастливите двойки в специално онлайн събитие във Фейсбук страницата на организацията и на кампанията "Направи го сега".
„Прекрасно е, че толкова много двойки са решили да създадат нов живот и да го споделят с нас! Щастлива съм да бъда част от инициативата, вдъхновила тези български семейства да направят крачка към най-голямото си щастие“, споделя Юлияна Дончева, посланик на кампанията.
Всички двойки, които очакват бебе, заченато през 2020 г., все още имат шанс да се включат и да участват в томболата, като се регистрират в сайта www.napravigo.bg до 31 януари.
През миналата година инициативата реализира редица успешни проекти – мащабна рекламна кампания, емоционално видео с посланиците на каузата (Мария Илиева, Петя Дикова, Юлияна Дончева и Дидо от D2), документалният филм „Направи го сега: Приказка за бъдещето“ и коледен клип, в който организаторите показват какво включва един Бебешки ДНК пакет.
Тази година петото издание на „Направи го сега“ стартира на 1 февруари, а фокусът на кампанията продължава да бъде насочен към образованите и икономически активни млади българи, които рядко получават подкрепа по отношение на отглеждането на децата си.
Организацията благодари на своите партньори от детската индустрия, осигуряващи продуктите и услугите за „ДНК пакетите“. Основен медиен партньор – bTV Media Group. Генерален партньор на кампанията е Медицински комплекс „Д-р Щерев”.