Бейби бум в България – хиляди семейства в очакване да се роди нов живот след 2020-а

Всички двойки, които очакват бебе, заченато през 2020 г., все още имат шанс да се включат в томболата, като се регистрират в сайта www.napravigo.bg до 31 януари

Реклама

Кампанията за насърчаване на раждаемостта „Направи го сега” отбелязва рекорден брой регистрирани бебета. Организаторите отчитат нов бейби рекорд заради почти двойно повече записалите се участници - до момента над 10 000 семейства са се регистрирали в сайта на инициативата. Движение за национална кауза (ДНК) и партньорите ѝ от детската индустрия отново ще зарадват 20 от тях с всичко най-необходимо за отглеждането на децата им през първите 12 месеца – пелени, храни, козметика, аксесоари, дрешки, количка, играчки и медицинска грижа.

Председателят на Сдружението Андрей Арнаудов и емблематичният Щъркел на ДНК ще обявят на 6 февруари от 11:00 ч. кои са щастливите двойки в специално онлайн събитие във Фейсбук страницата на организацията и на кампанията "Направи го сега".

„Прекрасно е, че толкова много двойки са решили да създадат нов живот и да го споделят с нас! Щастлива съм да бъда част от инициативата, вдъхновила тези български семейства да направят крачка към най-голямото си щастие“, споделя Юлияна Дончева, посланик на кампанията.

Всички двойки, които очакват бебе, заченато през 2020 г., все още имат шанс да се включат и да участват в томболата, като се регистрират в сайта www.napravigo.bg до 31 януари.

През миналата година инициативата реализира редица успешни проекти – мащабна рекламна кампания, емоционално видео с посланиците на каузата (Мария Илиева, Петя Дикова, Юлияна Дончева и Дидо от D2), документалният филм „Направи го сега: Приказка за бъдещето“ и коледен клип, в който организаторите показват какво включва един Бебешки ДНК пакет.

Тази година петото издание на „Направи го сега“ стартира на 1 февруари, а фокусът на кампанията продължава да бъде насочен към образованите и икономически активни млади българи, които рядко получават подкрепа по отношение на отглеждането на децата си.

Организацията благодари на своите партньори от детската индустрия, осигуряващи продуктите и услугите за „ДНК пакетите“. Основен медиен партньор – bTV Media Group. Генерален партньор на кампанията е Медицински комплекс „Д-р Щерев”.