Profitshare донесе продажби за над 10 мил. лева на българските онлайн магазини

Платформата за афилиейт маркетинг Profitshare, използвана като средство за реклама от някои от най-големите онлайн търговци в България, обяви че е надхвърлила 10 милиона лева.

Реклама

Чрез платформата Profitshare, рекламодателите могат да бъдат рекламирани, заплащайки само за постигнати измерими резултати, като продажби или лийдове.

"Щастливи сме за това, че успяхме да достигнем първите 10 милиона извършени продажби от афилиатите на Profitshare за онлайн магазините в България. За бързия растеж пред последните месеци е доказателство и големият брой магазини, които искат да се присъединят към платформата Profitshare и да заплащат за реклама по начин, който е на 100% свързан с реализираните продажби. Растежът в България е осезаем за нас и сме убедени, че електронната търговия в България ще продължава да се развива с бързи темпове в близкото бъдеще," споделя Клаудио Фаркас, Profitshare Affiliate Network Manager.

Клаудио Фаркас, Profitshare Affiliate Network Manager.
Снимка: Press office

Платформата Profitshare стартира на българския пазар през януари 2015 година и наброява почти 30 магазина, които използват нейните услуги, както и 6500 афилиати, които ги рекламират. Profitshare има за цел да достигне до над 100 магазина в платформата.

До този момент Profitshare е донесла на онлайн магазините в платформата за афилиейт маркетинг продажби на стойност от над 10 милиона лева, а афилиатите са получили съответно над 230 000 лева, като комисионни за извършената от тях реклама. Всеки, който желае да печели пари, като рекламира онлайн магазините в Profitshare, може да се регистрира безплатно. Афилиати могат да бъдат онлайн издателства (пъблишъри), блогъри, фрийлансъри - специалисти в областта на онлайн маркетинга или продажбите.

"Средната поръчка през периода май-юни нарасна до 151 лева. Това е най-високата стойност за тази година, а най-добре продаваните категории са Информационни технологии и комуникации, Мода, Детски продукти и Козметика. Броят на направените поръчки през мобилни устройства, сравнен с общия брой поръчки, е 21%, което представлява голяма възможност за всички търговци, които инвестират в мобилните версии на своите сайтове, да увеличат продажбите си" - Александър Ангелов, Country Manager, Profitshare.

Регистрираните онлайн магазини в платформата Profitshare заплащат комисионна към афилиатите само за реализираните продажби. По този начин рекламата, чрез платформата Profitshare, е един от най-ефективните варианти за реклама за българските онлайн магазини.

Между магазините, които вече използват платформата за афилиейт маркетинг Profitshare са eMAG, Baby.bg, FashionUp.bg, Ballistic-sport.com, Sangado.bg, Parfimo.bg и много други.
Всеки онлайн магазин в България може да се присъедини към платформата Profitshare и да се радва на извършената реклама, заплащайки само определен процент от реализираните продажби.

Profitshare е един от лидерите за услуги от тип афилиейт маркетинг в Централна и Източна Европа, генерирайки продажби за над 160 милиона евро в региона за над 300 рекламодатели.