.

Подайте сигнал

Ако сте запознати със случаи на злоупотреба с финансови средства, набрани от кампания, която сте проследили в ефира или сайта на bTV, моля, сигнализирайте на news@btv.bg и pr@btv.bg. Нашият екип ще разследва случая!

 

Коментирай
публикувай
  • dani_tornadoto

    И един въпрос защо селата громошин кобилка и бели брег плащат за питейна вода въпреки че е обиавена за НЕ ПИТЕИНА?

  • dani_tornadoto

    Имам огромно съмнение в обявената епидемия по прасетата , според мен се източва държавата като по документи се умъртвяват

  • kirevaa

    Здравейте, Относно аварията във Варна, неофициално успях да разбера, че най-ранния срок за отстраняване на проблема е тази вечер (без конкретен час), а най-късния е до 12:00 на 14.12.2018 г. Но тази информация ми я дадоха познати работеще във фирма "ХИДРОСТРОЙ" АД! Няма да споменавам за хигиената и това, че трябва да къпем бебета, да мием чинии, шишета и т.н. Просто ще спомена, че в района на центъра вече няма вода по магазините. Успешен ден.

  • kirevaa

    Здравейте, Пиша Ви от Варна. Поради ремонт на магистрален тръбопровод (както бе съобщено на варненци), от ВиК Варна обявиха, че от 8:00 часа на 12.12.2018 г. до 8:00 часа на 13.12.2018 г., в половината град ще бъде спряна водата. До момента на подаване на този сигнал (10:00 часа) все още водата е спряна. След 20 позвънявания на телефона на ВиК Варна (и отхвърляне от оператора, защото най-вероятно си бяха изключили телефоните) успешно се свързах. Няма нова информация за ремонта и за продължаването на аварията. Всъщност старата информация си е валидна, но вода така и няма. След още чакане и звънене по телефона се свързах с господин, който не пожела да си каже името и свали отговорността от ВиК Варна за създалата се ситуация, като обвини фирма "ХИДРОСТРОЙ" АД, че не са си свършили работата навреме. Не можа да се ангажира със срок за отстраняването на проблема, като каза, че трябва да попитам въпросната фирма, защото зависило от тях, но най-вероятно и днес през целия ден нямало да има вода. Звъннах веднага на фирма "ХИДРОСТРОЙ" АД за информация, но те такава не предоставят. Операторките обясняват, че никой от колегите им не дава информация кога ще бъде отстранена аварията, а само че се работи. Въпросите ми са: Не е ли "ВиК Варна" ООД дружеството бенефициент, което спуска поръчката на фирма "ХИДРОСТРОЙ" АД и повсеместно с нея работят по отстраняването на ВиК авариите? При неспазване на срока, не се ли дължат някакви неустойки? Как така всички си измиват ръцете и няма информация и виновни по темата? А и тук говорим за много сериозна обществена поръчка в цифрово отношение. Всяко едно забавяне струва пари на данъкоплатците!!! Моля да ги поразбутате малко тези мастодонти.

  • iva_malkata

    До кога ще чакаме кетовете и всички да дооправят сметки ние ще мръзнем по спирките ден чаках 10тм 45 Мин накрая дойде 10тм за гараж и след още 10мин дойде др рейс . Не мисля четова окей. И пози начин хората се узлобяват . ЗВ на градска мобилност но нищо ..

  • GoshoSj

    В Поморие не са изплатени заплатите за м.септември 2018 г. в прословутия Интерхотел Поморие в който преди години пострада дете.Проверете.

  • neliuzunova

    Здравейте, пиша Ви, защото няма вече към кого да се обърна и защото ми казаха да не се обръщам към медиите. Изпращам по Български пощи малки пакети от 2 кг до Швейцария и те не винаги пристигат. Преди няколко години се изгуби един и сега -два. Изпратила съм ги на 10.10.2018 г. и на 18.10.2018 г.След официално подадена жалба и многократен контакт със служителите получих писмено извинение за причинените неудобства, а след един от дългите ми разговори по телефона със служителка разбрах,че вината е в Швейцарските служители-от там се крадели пратките.Последва дълго убеждение как точно ставало. Опитвам се да се свържа с директора на Регионалното управление инж.Атанас Печев,но безуспешно. Бих искала да го попитам/ако е възможно чрез Вас/ ,за какво ми бяха поискали 40 лв. за двата пакета и съответно ми бяха издадени касови бележки ,след като те нямат грижа да се потрудят пакетите да пристигнат до получателя.Нали се досещате,че така всеки втори колет може да се загуби завинаги и вината да не е в Български пощи. Казвам се Нели Узунова,живея в гр.Пловдив,Ж.К."Тракия" бл.320, вх.Б,ап.5 и тел.0889 70 27 44

  • grainis

    Идете в Агенцията по Кадастъра в Павлово и направете репортаж. положението е НЕТЪРПИМО ! Страшни навалици, чака се с ЧАСОВЕ ! Подал съм заявление за Кадастрална Карта още на 15-05-2018, платил съм 140 лв. за БЪРЗА УСЛУГА ЗА 10 ДНИ, вече мина МЕСЕЦ, и нищо ! Вися през ден с часове по опашки, за да ми кажат, че още не е готова ! Платил съм и още 100 лв за НАНАСЯНЕ преди това ! Общо 240 лева за БОЦВАНЕ на 4 точки в компютъра ! Това е една МАШИНОСМЯНА НА БАГЕР ! Идете и питайте шефа на тая кочина КОГА ЩЕ ПОДАДЕ ОСТАВКА !

  • simoreising

    kajete kak da se svarja s btv novinite za da izla4at reportaj za paraliziran 4ovek koito ba6ta mu go e zakliu4il s katianr s dumite ti jiv niama da izleze6 ot tuk

Последни