Реклама
В юбилейната гала вечер Българската асоциация на рекламодателите (БАР) обяви резултатите от петото издание на конкурса "BAAwards 2018 - БАРкод на успеха" - 44 подадени кампании, от които 12 отличени, заедно с включената за първи път тази година студентска награда. След трудна селекция журито определи победителите в "BAAwards 2018 - БАРкод на успеха" в следните категории:
"Нов продукт": кампания "HEINEKEN 0.0 – Сега можеш"
Компания: Загорка АД / Виктория Мадемова - индивидуална награда
"Нов продукт": кампания "VICKS - №1 бранд в света при простуда и грип вече в България"
Компания: Актавис ЕАД
"Новa услуга": кампания Жилищен кредит "Безлихвен край"
Компания: Пощенска банка
"Активиране на бранд": кампания "Почисти и разкраси с Cif"
Компания: Unilever България / Никол Богданова-индивидуална награда
"Активиране на бранд": кампания "Decathlon – Пътят към Малта"
Компания: Декатлон България
Второ място в категория "Активиране на бранд": кампания "Добри заеми, добри приятели"
Компания Мениджмънт Файненшъл Груп АД
"Корпоративна социална отговорност и спонсорства": "Мога там, искам тук"
Компания: TELUS International Europe
"Нововъдение в продукт и повторно пускане на пазара": кампания "Фини кори, фини творби"
Компания: Белла България / Нели Стефанова - индивидуална награда
"Корпоративен ребрандинг": кампания "Мтел става А1"
Компания: А1 България ЕАД
"Продуктов ребрандинг": кампания "Загорка - Доброто Тук"
Компания: Загорка АД
Студентска награда:
Първо място: Кампания "URBNICE-BORN REBEL", Пускане на пазара на нов брандиран продукт в съществуваща категория, сектор "Храни, вода и безалкохолни напитки" / Деница Раднева, Нов български университет
Второ място: Кампания "TeTrade - Учи. Инвестирай. Постигай. Повтаряй.", Пускане на пазара на нов брандиран продукт или услуга в съществуваща категория, сектор "Банки и небанкови финансови услуги" / Борислава Стоименова, УНСС
Гала церемонията се проведе в столичния клуб "JoyStation" с водещи актьорът Павел Владимиров и Кристияна Милева, студент по "Рекламен мениджмънт и визуален брандинг" в Нов български университет.
"BAAwards’2018 стана емблематичен не само с броя кампании - 44, но и с новата студентска награда, с високото качество и успешното разшифроване на „БАРкода на успеха“, което ще обобщим в уникално ноу-хау, важно за професионалистите в сектора. Тази година е специална, защото отбелязваме растеж не само в качеството, но и в годините - 10 години от създаването на Българската асоциация на рекламодателите и 5 години BAAwards. Радвам се, че днес на нашия рожден ден, събираме живата история на асоциацията в лицето на създателите, рекламодателите, маркетолозите и много свързани с рекламата приятели и нашето бъдеще-студентите. Вярваме, че конкурсът BAAwards’2018 ще им даде пример и надежда за успешна реализация в България", сподели изпълнителният директор на БАР Росен Мисов.
Подробна информация за конкурса BAAwards и отличените кампании, може да прочетете в сайта на "BAAwards 2018’ – Баркод на успеха".
.