12 рекламни кампании спечелиха наградите "BAAwards 2018 - БАРкод на успеха"

44 кампании участваха в конкурса за наградите на Българската асоциация на рекламодателите

Реклама

В юбилейната гала вечер Българската асоциация на рекламодателите (БАР) обяви резултатите от петото издание на конкурса "BAAwards 2018 - БАРкод на успеха" - 44 подадени кампании, от които 12 отличени, заедно с включената за първи път тази година студентска награда. След трудна селекция журито определи победителите в "BAAwards 2018 - БАРкод на успеха" в следните категории:

"Нов продукт": кампания "HEINEKEN 0.0 – Сега можеш"

Компания: Загорка АД  / Виктория Мадемова - индивидуална награда

"Нов продукт": кампания "VICKS - №1 бранд в света при простуда и грип вече в България"

Компания: Актавис ЕАД 

"Новa услуга": кампания Жилищен кредит "Безлихвен край"

Компания: Пощенска банка

"Активиране на бранд": кампания "Почисти и разкраси с Cif" 

Компания: Unilever България / Никол Богданова-индивидуална награда

"Активиране на бранд": кампания "Decathlon – Пътят към Малта"

Компания: Декатлон България   

Второ място в категория "Активиране на бранд": кампания "Добри заеми, добри приятели" 

Компания Мениджмънт Файненшъл Груп АД  

"Корпоративна социална отговорност и спонсорства": "Мога там, искам тук"

Компания: TELUS International Europe  

"Нововъдение в продукт и повторно пускане на пазара": кампания "Фини кори, фини творби"

Компания: Белла България / Нели Стефанова - индивидуална награда 

"Корпоративен ребрандинг": кампания "Мтел става А1"

Компания: А1 България ЕАД   

"Продуктов ребрандинг": кампания "Загорка - Доброто Тук"

Компания: Загорка АД  

Студентска награда: 

Първо място: Кампания "URBNICE-BORN REBEL", Пускане на пазара на нов брандиран продукт в съществуваща категория, сектор "Храни, вода и безалкохолни напитки" / Деница Раднева, Нов български университет

Второ място: Кампания "TeTrade - Учи. Инвестирай. Постигай. Повтаряй.", Пускане на пазара на нов брандиран продукт или услуга в съществуваща категория, сектор "Банки и небанкови  финансови услуги" / Борислава Стоименова, УНСС

Гала церемонията се проведе в столичния клуб "JoyStation" с водещи актьорът Павел Владимиров и Кристияна Милева, студент по "Рекламен мениджмънт и визуален брандинг" в Нов български университет.

"BAAwards’2018 стана емблематичен не само с броя кампании - 44, но и с новата студентска награда, с високото качество и успешното разшифроване на „БАРкода на успеха“, което ще обобщим в уникално ноу-хау, важно за професионалистите в сектора. Тази година е специална, защото отбелязваме растеж не само в качеството, но и в годините - 10 години от създаването на Българската асоциация на рекламодателите и 5 години BAAwards. Радвам се, че днес на нашия рожден ден, събираме живата история на асоциацията в лицето на създателите, рекламодателите, маркетолозите и много свързани с рекламата приятели и нашето бъдеще-студентите. Вярваме, че конкурсът BAAwards’2018 ще им даде пример и надежда за успешна реализация в България", сподели изпълнителният директор на БАР Росен Мисов.

Подробна информация за конкурса BAAwards и отличените кампании, може да прочетете в сайта на "BAAwards 2018’ – Баркод на успеха".

 

.