Кой направи забавния клип с Николета Лозанова и как чрез efbet можете да спечелите тенис ракета

Българският букмейкър подарява 28 тенис ракети по повод провеждането на Australian Оpen

Реклама

Наскоро международният бранд efbet отбеляза своята 30-годишнина. Ето защо можем да забележим присъствието на 30% повече бонус, колкото са годините професионална практика на рожденика, а през януари стартира и мащабна рекламна кампания с едни от най-разпознаваемите лица в България.

Като генерален спонсор на родното футболно първенство „efbet Лига“ и редица други спортни федерации и имена, операторът избра български спортисти и звезди за клипа. Главни действащи лица в рекламното видео и цялостната комуникация са Николета Лозанова, Ники Михайлов и Валери Божинов, като основен лайтмотив на рекламата е “До всеки истински играч стои друг играч“. 

Кампанията е дело на една от най-успешните творчески агенции „Saatchi & Saatchi”, а последвалите коментари и отзвукът в интернет пространството (и не само) са доказателство за големия интерес и качеството на продукцията. Предимно позитивно, шеговито, а дори и мотивиращо е въздействието, което предизика 40-секундното видео.

Освен имиджовата кампания и все по-атрактивните бонуси и предложения, efbet предлага и тематични игри. Например през февруари, във връзка с провеждането на Australian Оpen (8-21 февруари), както и с месеца на любовта, българският букмейкър тематично подарява 28 тенис ракети HEAD от висок клас. Играта се провежда във Facebook профила на букмейкъра.

Логично периодът на играта съвпада с датите на турнира. И понеже стана дума за месеца на любовта – играта е и за двата пола. Мъжете, които обичат спортните събития, ще участват за една от 14-те мъжки тенис ракети, а жените ще играят за 14 дамски ракети.

Пълните условия на играта може да видите в страницата на efbet, където на 25 февруари ще бъдат обявени и спечелилите, или тук

.