bTV Media Group спечели 4 отличия за дигитален професионализъм на IAB MIXX Awards

След поредица от успехи, 360-градусовия лайвстрийм получи първото си международно признание

Реклама

bTV Media Group затвърди присъствието си сред лидерите в интернет общността и получи поредно признание за  ролята и ефективността си на българския рекламен дигитален пазар. Медийната група спечели 4 бронзови отличия в рамките на официална церемония по повод шестото издание на IAB MIXX Awards 2021, която се поведе на  27 април в София. Събитието традиционно преброи водещите играчи в българското интернет пространство и сферата на дигиталната реклама.

Екипът на bTV Media Group заслужи призовете в силна конкуренция от рекордните общо 184 заявки и 88 кампании-финалисти. Наградите в тазгодишното издание на престижния конкурс бяха определени и връчени от изцяло международно жури, съставено от маркетинг специалисти от различни агенции в Европа с редица награди. Те са разделени в две направления – „Творчество“ и „Стратегия“, като оценяват заявките според четири основни критерии – стратегия, изпълнение и използване на медиите, резултати и възвръщаемост на инвестициите и творчество.

bTV Media Group завоюва бронзовите отличия в следните категории:

Бронзово признание в една от най-иновативните категории бе заслужено и с единствената 360ᵒ LIVE Stream реалност у нас – с 360-градусовия финал на „Фермата“, реализиран със съдействието на 5th Degree, в сътрудничество с рекламните агенции PHD & Digital Point и с рекламодатели Lidl и Vegeta.