„Гласът на България“ и Алекс Петканова - готови за още по-голямо дигитално приключение

Сезон 2021 на „Гласът на България“ започва тази есен с истинска поредица от възможности за рекламодателите в дигиталното портфолио на bTV

Реклама

Уеб присъствието на шоуто този сезон ще има още повече съдържание.  „Гласът зад кадър“ ще нарасне до цели 33 епизода. А водещ за втора поредна година ще бъде Александра Петканова. Именно тя ще влезе в ролята на чаровния и усмихнат V-REPORTER и водещ на дигиталната рубрика „Гласът зад кадър“.

 

Алекс ще влиза зад кулисите на шоуто, от където ще представя авторски видеоматериали, които онлайн потребителите ще могат да гледат в официалния сайт glasat.btv.bg.

 

 „Много съм щастлива да бъда част от екипа на най-гледаното музикално шоу по bTV и този сезон. В “Гласът за кадър” ще има много забавни моменти, както с новите треньори – DARA, Галена, Любо Киров и Мастър Иван Лечев, които много много харесвам, така и с кандидатите за титлата “Глас на България”, които пък нямам търпение да видя и опозная”, споделя Алекс Петканова.

 

Сезон 2021 на „Гласът на България“ стартира в ефира на bTV през есента с цели три нови треньорски попълнения и нов водещ в лицето на синеокия Иван Тишев. В култовите червени кресла вече са готови да се настанят звездните DARA, Любо Киров и Галена, които заедно с трикратния носител на треньорската корона - Иван Лечев, ще оформят новия менторски състав. Новите треньори и водещ на емблематичното музикално шоу по bTV обещават да внесат още много нови емоции и страхотно настроение, в новите епизоди на формата, както и в дигиталното съдържание на „Гласът зад кадър“.

 

Рекламните възможности в дигиталната среда на

„Гласът на България“ стават още повече и още по-работещи за всяка бранд комуникация  – с опции за кампании, които да включват продуктово позициониране, специално DMP таргетиране на различни премиум формати и още много опции.

За повече подробности може да се обърнете към колегите от отдел „Дигитални продажби“ на [email protected] , които ще обсъдят персонално всяка възможност за вашия бранд в уеб света на „Гласът на България“.