Код „Премиера“

Изцяло нови заглавия и формати в каналите на bTV Media Group изненадват аудиторията през Пролет 2022

Реклама

В пролетната си програмна схема bTV Media Group залага на нова енергия и съдържание с богата палитра от висококачествени развлекателни и новинарски продукции. Ефирът и онлайн платформите ни ще бъдат превзети, както от доказани световни локални шоу програми, така и от изцяло нови за България заглавия, които ще допринесат за едно превъзходно зрителско и потребителско изживяване.

Вдъхновението, вълнението и забавлението ще бъдат гарантираните емоции на платформите на bTV Media Group. Богатото портфолио от висококачествени продукции ще надгради възможностите на рекламодателите да достигнат до зрители и потребители от различни възрастови групи в най-желани моменти. Запазена марка на bTV Media Group ще продължи да бъде и разнообразието от възможности за органично представяне на брандовете в самото съдържание. Още по-креативно и отличаващо се позициониране, в крак с последните тенденции.

В съответствие със световните тенденции в медийната индустрия и новите хоризонти на повишен интерес към развлекателно съдържание, през 2022 г. bTV Media Group залага на доказалата се комбинация от утвърдените и жадувани през годините формати, сериали и актуални предавания, чиято вселена ще се разгръща по всички платформи. Таланти, любов, амбиции и мечти ще се сблъскат в един телевизионен сезон, за да предоставят на зрителите необикновено и изпълнено с емоции екранно преживяване.

Форматът „Ергенът“, който прави премиерата си в България в ефира на bTV ще предостави вълнуващо изживяване на участниците, и силна емоция за зрителите пред екрана. Със световно доказан успех, форматът събира на едно място вечната ценност – любов, през призмата на съвременното разбиране за връзките. Праймтаймът на bTV няма да бъде лишен и от адреналин. След пет успешни сезона, в ефир се завръща световноизвестният формат Survivor под мотото „Надхитри. Надиграй. Надживей“, за да стимулира участниците да се предизвикат до краен предел в името на победата. Зрителите ще се насладят и на още една доза лоялна конкуренция със зрелищен спектакъл в „България търси талант“. Със своя талант ще вдъхновява и примата на българската кулинарна сцена – Силвена Роу, в свое авторското предаване.

Повече бизнес теми и ексклузивни български сериали ще бъдат фокус на всички видео платформи на bTV Media Group. С премиера на SVOD платформата VOYO е планирана нова селекция от ексклузивни български сериали. А още през пролетта на 2022 ще акцентуваме върху първокласния хумор в горчиво-сладка история за сблъсъка на два различни свята с нов български сериал в национален ефир. Планувани са и продължения на някои от българските сериалите, станали хит през изминалите телевизионни сезони.

На най-добрите продукции за своите зрители залагат и тематичните канали на bTV Media Group. Премиерни екшън заглавия и еуфорията на най-престижните футболни турнири ще бъдат част от bTV Action и тази пролет, а за най-големите киномани bTV Cinema ще излъчи едни от най-хитовите премиери. Забавление и само добро настроение очаква зрителите на bTV Comedy и тази пролет с нови ситкоми и сезони от обичани заглавия, а bTV Lady ще обогати значително разнообразната селекция от любими сериали, ексклузивни токшоу програми, лайфстайл предавания и риалити формати. Специално за аудиторията, която се вълнува от спорт, RING ще провокира силни емоции и ексклузивно съдържание с фокус върху вълнуващите футбол, гейминг и българското присъствие в любими спортове като баскетбол, волейбол, художествена гимнастика, бойни спортове и др.

Всичко това, както и още предстоящи премиери могат само силно да разгърнат творческото изпълнение и обхватът на неконвенционалните рекламни решения в портфолиото на bTV Media Group, за да предоставят на марките още по-висока ангажираност на аудиторията, силен отзвук в социалните мрежи и допълнителен успех в точките на продажба.

Автор: Константина Бандутова