Световният Риалити Формат „The Bachelor” За Първи Път В България И Ексклузивно В Ефира На bTV

Мащабната продукция се присъединява към семейството на премиум форматите на bTV Media Group

Реклама

Най-вълнуващото телевизионно приключение, покорило сърцата на милиони зрители в 31 държави по света, идва в България. Ексклузивно и за първи път у нас, bTV Media Group започва работа по хитовия американски формат „Ергенът“ (The Bachelor), който от създаването си през 2002г. насам, реализира 25 успешни сезона само в Америка.

Романтичното състезание, завладяло зрителите по цял свят, проследява пътя на двадесет дами към сърцето на един единствен мъж, който има възможност да открие жената на мечтите си и да я направи своя съпруга на финала. По време на целия сезон участниците се опознават в пленителната обстановка и великолепие на чуждестранно имение, пътуват до спиращи дъха екзотични места, а конфликтите, както вътрешни, така и външни, произтичат от елиминационния регламент на шоуто и борбата за последната роза – основен елемент в шоуто.

„Щастливи сме да обявим, че вече усилено работим по следващия ни първокласен проект в областта на риалити форматите и ще предложим на зрителите още една нова за българския пазар продукция с високо качество. Вече гледаме напред и към следващите ни сериозни инвестиции в съдържанието на bTV, за да продължим да надграждаме и разнообразяваме нашите предложения в развлекателния жанр“, коментира Мартин Швехлак, главен изпълнителен директор на bTV Media Group.

Над 20 страни в света, към които вече се присъединява и България, са излъчили свои локални продукции на хитовия формат. Главозамайващият успех на шоуто въвежда израза „Ефектът на Ергена“. Той става част от метафорите за екранен успех, вследствие на който дори екзотичните локации, на които се снима шоуто, се превръщат в изключително популярни туристически дестинации след неговото излъчване.

Премиум форматът е изключително популярен сред рекламодателите, които ефективно намират своето място в контекста на висококачествената продукция. Епизодите, изпълнени със състезания между участничките, често включват различни продукти, необходими в хода на предизвикателствата, свързвайки се автентично с регламента на игрите. Срещите между желания мъж и дамите, борещи се за победата, създават подходяща предпоставка за интеграция на брандове от разнообразни сектори, сред които висок клас напитки, автомобили и дори…слънцезащитни продукти. Присъствието на значителния брой дами е отлична среда за позициониране на всякакви продукти, които те активно ползват в ежедневието си – лична грижа, козметика, технологии, аксесоари, мода и какво ли още не. Интеграциите често излизат и извън рамките на шоуто право в рекламния блок, като множество брандове успешно вплитат сюжета на продукцията и в собствената си комуникация.

Интересът към шоуто е феноменален. „Ергенът“ прераства в глобален франчайз, който дава началото на няколко продължения с култови участници от формата, както и тематичен подкаст, дигитални видео епизоди, и дори организирани екскурзии до снимачните локации. Той бързо се превръща в един от символите на поп културата по света, а съвсем скоро ще завладее и българите, от ефира на bTV.

За всички, които искат да станат част от новото ТВ приключение, скоро ще станат ясни условията за участие в кастинга на шоуто. А за съдействие относно многообразните възможности за присъствие и идеи за бранд интеграции, можете да се обърнете към екипа на Отдел „Продажби“ на bTV Media Group.

Новината за реализирането на изцяло нова продукция идва малко след анонса за дългоочакваното завръщане на водещото приключенско риалити „Survivor,” чийто кастинг е вече в процес. Не по-малко вълнуващо очакване създаде и информацията за сериалът „Татковци“, както и за предстоящата телевизионна игра, тестваща познанията на участниците. Със сюжет, който пряко увлича зрителите в желанието си да проверят своите знания, шоуто е допълнителна опция за осъществяване на продължителна и ефективна комуникационна кампания в платформите на bTV Media Group. Всички нови заглавия се присъединяват към портфолиото от доказали се като любимци на публиката локални премиум продукции - „Гласът на България,“ „Фермата,“ „България търси талант,“ „Бригада Нов дом,“ „MasterChef” и романтичния комедиен сериал „Съни бийч“.

За повече полезна информация и работещи решения, следете профила на bTV Media Group For Business в LinkedIn.