.

bTV празнува 20 години – най-близо до хората и с най-високо зрителско доверие – хронология на успеха

Независимостта на телевизията, социалната отговорност и обичаните лица от екрана са с най-висока оценка в сектора според проучване на „Маркет Линкс“

bTV празнува 20-ата си годишнина и гордо посреща събитието като телевизията, която зрителите чувстват най-близо до себе си и своите ценности, която усещат на своя страна и на която могат да се доверят. Това сочи национално представително проучване на „Маркет Линкс”*, проведено през месец май тази година, според което bTV е и най-независимият телевизионен канал в страната, най-загрижен по социалните теми и е дом на най-популярните и обичани лица от екрана.

 „Нарастващото доверие, което ни засвидетелстват нашите зрители, е най-голямата награда, която празнуваме днес. Много неща са се променили през последните 20 години, но популярността на bTV сред телевизионната публика остава. Впечатляващо е, че дори във време, в което телевизия се гледа по нови начини и фалшивите новини са неизбежна част от медийната среда, днес bTV е символ на независима журналистика и е мястото за развлечение с най-високо качество", каза Флориан Скала, главен изпълнителен директор на bTV Media Group.

bTV печели симпатиите на най-много зрители – над 41%, по отношение на модерната визия на новините и предаванията си. Като новатор в технологиите, през годините медиата въведе първа излъчване в HD качество, 3D-mapping, 360˚ видео и добавена реалност в ефир, както и 360˚ livestream. Уникалното за Централна и Източна Европа високотехнологично интегрирано студио, което bTV внедри през 2019 година, беше избрано в топ 5 на най-престижния конкурс за маркетинг и дизайн в областта на медиите в света.

                                      

2020_BG

Според над 33% от респондентите в проучването на „Маркет линкс“ телевизията проявява най-сериозна социална ангажираност по отношение на важните за обществото теми като околна среда, образование, здраве и други. Всяка година посланията на различни инициативи, свързани с правата на децата, здравето, екологията, хората в риск и много други, достигат безвъзмездно до зрителите чрез ефира на bTV. Медията многократно е доказала силата си да обединява стотици хиляди доброволци в името на добри каузи. Нейните водещи, репортери и редакционни екипи са лично ангажирани с редица кампании в полза на обществото и с постоянството и успеха си през годините се утвърдиха като посланици на добрия пример у нас.

Това е и една от причините над 38% от анкетираните от „Маркет Линкс“ да посочват, че телевизионният канал има в екипа си най-популярните и обичани лица. Над 32% пък ги припознават като близки до себе си хора, на които могат да се доверят. Всяка година водещите и журналистите в телевизията получават признание за високия си професионализъм и работата си в полза на обществото и  с множество престижни награди.

Още едно проучване постави преди дни телевизията начело на медийния пазар - bTV Media Group е най-желаният работодател в сектора в България през 2020 г. според класацията Employer of Choice, в която влизат 100-те най-предпочитани от служителите работодатели у нас.

bTV е и най-силната българска потребителска марка в продължение на години, според резултатите от независимо проучване на глобалната организация Superbrands у нас.

Всички тези постижения нямаше да бъдат възможни без подкрепата на вас, нашите партньори и отличното партньорство, което развиваме и затвърждаваме с всяка изминала година. Благодарим ви, че заедно надграждаме необятните възможности в подкрепа на брандовете на нашия пазар. Заедно растем още по-успешно и устойчиво, и реализираме проекти, които дълго време остават в съзнанието на българския потребител.

*Национално-представително проучване на „Маркет Линкс“ с извадка от 1224 лица на възраст 18-54 г., реализирано по метода на прякото-лично интервю в периода 18-26 май 2020.