.

Coca-Cola със специално присъствие в сезон 6 на "Гласът на България"

Активацията на Coca-Cola стартира и се разви след края на етап Нокаути на шоуто „Гласът на България“. Обявихме специално гласуване на glasat.btv.bg, в което феновете на топ 12-те претенденти за наградата имаха възможност да гласуват за тях и да изпратят двама на Coca-Cola The Voice Energy Tour.

В уеб каналите на групата гласуването се комуникира с rich media банери – skin ad+300x600 и специални видеа от backstage на предаването по време на концертите. В трите видеа продължилите напред участници имаха възможност да подканят феновете да гласуват за тях, а V-Репортерът Елина Марковска сподели с тях най-вълнуващите моменти от шоуто.

В ефир ефективно разгърнахме комуникацията на клиента чрез тематично интегриране на MySparx платформата в алтернативни рекламни форми, както и чрез позиционирането й във видео визитки на двама от участниците и в специална визитка с участието на Михаела Филева.

По време на последните два епизода на живо направихме включвания в ефир на Елина Марковска от backstage, в които тя насочи зрителите да влязат на glasat.bt.bg и да изпратят харесван от тях участник на Coca-Cola The Voice Happy Energy Tour.

Надградихме присъствието на Coca-Cola чрез кадри от backstage с визуализации на брандиран хладилник.

На финала на шоуто клиентът имаше специално присъствие в 360°  Livestream на glasat.btv.bg. В унисон с предаването, комуникацията на Coca-Cola се реализира чрез алтернативни рекламни форми, излъчени в различни предавания по bTV и чрез специални 3D форми в уеб, с които се популяризира и нова кампания на Coca-Cola  - Моята песен. Повече за кампанията може да прочетете тук https://www.coca-cola.bg/istorii/napishi-dumite-za-novia-hit-na-Coca-Cola

Мултиканалният ни подход осигури достъп до съдържанието на още повече зрители и на платформите bTV Plus и VOYO.

Контакти:

bTV Media Group
Отдел “Продажби”
София 1463
пл. България, 1
НДК, Административна сграда, ет. 11
Тел. (+359) 2 9156 531
e-mail: websales@btv.bg