.

Многообразие от игри и кампании и през 2019 година в ефира на радио N-JOY

Радиата, част от bTV Radio Group, дават шанс на рекламодателите да станат част от уникални и многопластови игри и кампании, привличащи и задържащи интереса на слушателите

Обхватът на радио каналите на bTV Radio Group  и съдържанието, което създават, предлагат уникални възможности за запомнящи се, открояващи се и ефективни кампании. През годините радиата, част от на bTV Media Group - N-JOY, bTV Radio, са се доказали като успешно създаващи многопластово съдържание и разработващи мащабни игри, в които се включват голям брой слушатели с различни интереси. През годините бяха реализирани множество кампании, които се увенчаха с голям успех сред потребители и партньори. Част от тях бяха проведени успешно, съвместно с различни компании и организации. Чрез участието си в тези инициативи те отчитат по-добро позициониране и разпознаване на своите брандове сред желаните таргет аудитории.

И през 2019 година екипът на радио N-JOY е планувал в програмата на радиото разнообразни игри с участието на спонсори. През февруари радио N-JOY стартира нова триседмична игра с подаръци, „търсещи лятото“ – маркови куфари, самолетни билети, екзотични страни и много хитова музика. Заедно с партньори си от Samsonite и Qatar Airways радиото провежда приключенската игра „Намери лятото със Samsonite и Qatar Airways“.

От 18-ти февруари до 15-ти март слушателите на радио N-JOY имат възможност да се включат в поредица от пътешествия из екзотични страни, да спечелят маркови куфари и двупосочни самолетни билети за двама до избрана от тях дестинация. Всеки ден в ефира на радиото водещите разкриват любопитни,  малко известни факти за забележителностите, климата, културното богатство и полезни съвети за пътешествията до  Филипините, Занзибар, Тайланд, Индонезия и Виетнам. Всеки ден спонсорите получават наситено присъствие с лайв и промо анонси, както и чрез включвания с любопитна информация за пътешествениците.

Всяка седмица в ефира на радиото се тегли по един победител, който печели луксозен куфар за екзотични пътешествия. В края на кампанията, пряко в ефира на радио N-JOY, се обявява и големият победител, който ще спечели два двупосочни самолетни билети за двама до дестинация по свой избор!

Част от игри и кампании, планувани за 2019 година, са най-мащабната игра в радиоефира „Инспектор N-JOY“, „Коя е звездата на радио N-JOY“, „N-JOY Summer“ и други.

Ако търсите партньор при популяризирането на подобни игри или искате да се включите в нашите кампании, bTV Radio Group e вашият перфектен избор.

Контакти:

bTV Radio Group
Отдел “Продажби”
София 1463
пл. България, 1
НДК, Административна сграда, ет. 11
Тел. (+359) 2 8039 090
e-mail: sales@btvradiogroup.bg