Survivor - най-великото приключенско риалити и новите 360-градусови възможности в полза на вашия бранд

Снимките на култовото предаване и несравним зрителски фаворит стартират съвсем скоро, откривайки нови хоризонти за интеграции отвъд границите на България

Реклама

Екзотика, изпитания, емоция и хъс за победа – що е то? В световен мащаб Survivor е еталон за приключение, стратегия и екипни усилия, които водят последния оцелял до заветната победа. Пътят към победата в Survivor, наситен с многообразни предизвикателства, е онова, което прави шоуто толкова завладяващо за публиката и самите участници.

Излъчен за първи път в България в ефира на bTV през 2006г., форматът поставя началото на жанра приключенско риалити у нас. След пет успешни сезона по bTV и 7-годишна пауза, той отново ще бъде в ефир, предизвиквайки участниците да преминат отвъд зоната си на комфорт сред природните красоти на далечна за родната публика дестинация.

Това, което съществено отличава формата, обаче, е начинът, по който преживяването се пренася от екрана директно в домовете на българските зрители, които изживяват екстремните емоции заедно със самите участници. Именно затова Survivor бързо привлича над 52% аудиторен дял сред зрителите А18-49 още с първия си сезон.*

Успехът на риалитито го извежда на преден план и в редица други държави. Към момента, Survivor достига по-високи резултати спрямо средните прайм-тайм рейтинги на телевизионните канали, по които се излъчва във Франция, Северна Америка, Австралия, Италия и Испания.

Емоцията е най-силният инструмент, чрез който съдържанието навлиза в съзнанието на публиката, водейки до съпреживяване на приключението. Фантазията, породена от елементите на екзотика, опасности и амбицирани състезатели, е контекст с категорична предпоставка за успех и на брандовете, асоциирани с него. Survivor позволява не просто да покажете вашите продукти, а осигурява средата, в която те и техните предимства могат да бъдат демонстрирани и вплетени органично във формата. Защото феновете помнят сладостта на душа с продуктовите кадри, предложен като награда след тежката кална битка.

 

 

Наситеният с екшън формат изправя пред изпитания участниците във всеки епизод посредством задачи и предизвикателства, които предлагат възможност за присъствие на вашия бранд. Продуктите винаги получават отлична реакция на искрено щастие от участниците, които са лишени за дълго време от ежедневните удобства на съвременния свят. Все пак, кой друг би подскачал от радост на руло с тоалетна хартия?!

Интеграциите в Survivor са премиум активност, която дава достъп до съдържанието с възможности за надграждане и в дигитална, и в радио среда. Емоцията и състезателният характер на играта предлагат присъствие на марките в най-голяма близост до любимото съдържание на публиката в моментите, когато вниманието им е най-активно ангажирано.

Същевременно с това, предимствата на решенията, които bTV Media Group предлага за асоциация с формата, далеч не се ограничават до телевизионния и дигитален екран. Утвърдената позиция на форматите ни, които са сред фаворитите на публиката, позволява естественото разширяване на комуникационната рамка – както в промоционалните активности за популяризирането им, така и в точките на продажба и подбрани от спонсора канали, включително брандиране на продукти, които да подсилят ефективността от екранното присъствие.

 

Абсолютният хит сред приключенските риалити формати няма да е единствената новост в предстоящите ни заглавия.

Новината за мащабния проект идва след не по-малко вълнуващата информацията за стартът на продукцията на сериалът „Татковци“, както и за предстоящата телевизионна игра, тестваща познанията на участниците. Със сюжет, който пряко увлича зрителите в желанието си да проверят своите знания, шоуто ще е допълнителна опция за осъществяване на продължителна и ефективна комуникационна кампания в платформите на bTV Media Group.

Всички нови заглавия се присъединяват към портфолиото от доказали се като любимци на публиката и брандовете локални премиум продукции - „Гласът на България,“ „Фермата,“ „България търси талант,“ „Бригада Нов дом,“ „MasterChef” и романтичния комедиен сериал „Съни бийч“.

Надскочете познатите граници и бъдете част от приключението!

* Източник: ГАРБ, 2006г.

  

bTV Media Group

Отдел “Продажби”

София 1463

пл. България, 1

НДК, Административна сграда, ет. 11

Тел. (+359) 2 9176 800

Тел. (+359) 2 9156 513

Факс: (+359) 2 9176 886

e-mail: [email protected]

ПОСЛЕДНИ

Реклама