bTV с нови дигитални приключения във „Фермата“

И този сезон bTV Media Group готви изключително дигитално присъствие в един от ключовите си есенни акценти - „Фермата“

Реклама

Започва третия сезон на култовата поредица „Животът зад Фермата“, която ще радва онлайн потребителите през есенно-зимния сезон.

Във „Фермата“ вече влязоха 10 жени и 12 мъже от цяла България, за да покажат силата и волята си, и да изпълнят най-възвишената и значима мисия в предаването до момента - да вдъхнат живот на изоставения възрожденски манастир „Свети Архангел Михаил“ в село Шума и да съградят работещо стопанство за монасите.

Дигиталните епизоди ще следят отблизо случаващото се във формата. Епизодите с нестандартни идеи и хумористичен прочит на редица вечни теми от водещия Мирон вече достигнаха общо над 240 000 уникални видео гледания. А този сезон на „Фермата“ и неговото дигитално приключение се очертават още по-интересни.

Специалистите по дигитална реклама в Отдел „Продажби“  са на разположение на своите партньори в подгоговката при създаването и таргетирането на комуникацията и а точното послание към разнообразни аудитории, като улесни открояването от конкурентите в тази динамична среда.