Четири начина да популяризираме своя бранд чрез радиорубриката „Направи си сам“

Разберете как с радио N-JOY лесно можете да наложите продуктите си в съзнанието на потребителите

Реклама

Вие сте производител на строителни материали, на инструменти или тежка техника, но искате да комуникирате продуктите си по лек и забавен начин на крайните потребители? Ние от радио N-JOY имаме решение как да направим Вашето желание реалност.

 

  1. Има проблем? Нека го дефинираме

Създадохме специална обособена рубирка в ефира на една от най-големите радиостанции в страната, наречена „Майсторът в теб“. Всяка сряда в нея водещите на радиото ще споделят информация за продуктите на клиента и как могат да бъдат използвани те. Гласът от радиото ще построява пред слушателите различни ситуации, в които въпросните брандове могат да помогнат. Представете си, че „Вие сте млада дама, която трябва да ремонтира банята си“, казва водещият. „Таванът е мухлясал, плочките падат, фугите са изпочупени – е, нашите партньори имат решение за проблемите Ви“, продължава гласът.

  1. Позиционирайте продукта си в съзнанието на потребителя

Деликатното позициониране на вашия бранд в рубрика, насочена към подобряването на заобикалящата средата (да кажем, че говорим за ремонт), дава възможност на слушателите да обвържат името на бранда с конкретен контекст. Позиционирането на продукта в съзнанието на потребителя е една от основните цели, към които всеки бранд мениджър се стреми.

  1. Ангажирайте слушателите чрез познати гласове

Знаете, че когато приятел Ви препоръча нещо, Вие винаги сте по-склонен да се доверите на непотребяван от Вас бранд или услуга. Е, приемете, че нашите радиоводещи са тези познати, с които всяка сутрин хиляди слушатели започват деня си, пият кафето си или отиват с тях към работното място. Ще подсилим интереса и ангажираноста на слушателите към продуктите ви, като подкрепим рубриката с лайв-анонси от водещите в дните преди излъчването ѝ. 

  1. Мултиплициране на ефекта

Надграждането на рекламната кампания чрез промо-анонси в ефира на радио N-JOY  ще затвърди присъствието на спонсора в медийната среда, ще увеличи аудиторията, до която достига посланието на клиента и ще мултиплицира ефекта на кампанията. С помощта на всички тези стандартни и нестандартни форми на реклама ще запознаем слушателите с продуктите Ви и тяхната употреба.

Ако и вие искате да популяризирате своя бранд чрез радиорубриката „Майсторът в теб“ по радио N-JOY и лесно можете да наложите продуктите си в съзнанието на потребителите, вижте приложената оферта и се свържете с нашите консултанти на [email protected].