Обратно на училище със специалното дигитално предложение на bTV Media Group

Подгответе потребителите с помощта на нашето тематично позициониране

Реклама

Независимо от обстановката около новата учебна година, 15 септември ще има и децата ще се върнат в класните стаи под една или друга форма.

Родителите ще трябва да приготвят децата си освен за училище, така и за неизвестностите отколо протичането на занятията.

Именно заради това bTV Media Group подготви специален дигитален пакет, който да бъде пръв помощник на рекламодателите в комуникацията на успешните им послания за 15 септември.

Рекламното ни предложение обхваща специализирано съдържание за Първия учебен ден в едни от най-посещаваните bTV сайтове – Ladyzone.bg и btvnovinite.bg.

Предлагаме цялостно брандиране на страниците на Ladyzone.bg и btvnovintite.bg с фокус на новата ни месечна тема на Ladyzone.bg,  посветена на училището и онлайн средата, както и избрани тематични публикации свързани с новата учебна година на btvnovinite.bg.

Освен това рекламодателите ще получат и специално дигитално таргетиране през DMP , насочено към родителите с видео и подбрани десктоп и мобилни формати.

Усилията на bTV Media Group да създаде работещи рекламни възможности за своите клиенти продължават, защото програмата на bTV също е в очакване на първия звънец.

За повече подробности може да се обърнете към колегите от отдел Дигитални продажби на [email protected]  , които ще обсъдят всяка възможност за вашия бранд.