Последно броене за специалните дигитални олимпийски предложения на bTV

Светът обръща очи към идващите Олимпийски игри

Реклама

bTV Media Group е готова с подобрено онлайн рекламно предложение, което да отговаря на клиентските очаквания за най-гледаното спортно събитие в света.

Медийната група представя цели три рекламни олимпийски пакета, които ще отразяват специално създадените рекламни формати и ексклузивно дигитално съдържание, на което bTV Media Group традиционно акцентира, задоволявайки допълнителния интерес на потребителите онлайн.

За Олимпийските игри дигиталният екип на bTV Media Group ще създаде секция към спортната категория на www.btvnovinite.bg, която ще бъде захранвана навременно с последните новини и резултати от олимпийските битки.

Основен акцент ще бъдат преките включвания от топ спортните репортери на bTV, които ще бъдат на място на олимпийските арени в Токио.

Основният спонсорски пакет предоставя 100% резервирано присъствие на клиента в комбинация  със специално създадени рекламни формати. С това клиентът си осигурява изключително и ексклузивно присъствие върху цялото олимпийско съдържание в дигиталното портфолио на bTV Media Group.

В търсене да посрещне нуждите на всички клиенти са създадени и опции за още два пакета – сребърен и бронзов, които дават възможност да се включат и други рекламодатели. Всички те ще се възползват от микса от едни от най-успешните дигитални формати на bTV Media Group, придружени от специално DMP таргетиране и индивидуално рекламно планиране.

За повече подробности може да се обърнете към колегите от отдел Дигитални продажби на [email protected] , които ще обсъдят всяка олимпийска възможност за вашия бранд.