Високотехнологичното 360-градусово изживяване се завръща за по-силни емоции по време на финалите на живо

И тази година bTV ще предложи на дигиталните зрители приключението 360° Livestream на финалите на „Фермата“ и „Гласът на България“

Реклама

В унисон с увеличената гледаемост на развлекателни предавания и формати, през миналия сезон 360 финалите на „Фермата“ и „Гласът на България“ също отбелязаха ръст – и то от над 100% в гледаемостта.

И през този сезон bTV ще предложи на своите рекламодатели специално предложение, за да бъдат част от това технологично предизвикателство.

Подобно на предишния сезон, и тази година по време на дигиталния 360 финал на живо ще бъдат използвани две камери. Специалните постаменти и разположението на камерите ще допринесат за още по-интерактивно усещане на атмосферата по време на оспорваните финални битки.

360° Livestream предаването на Фермата ще продължи утвърдения от миналогодишния сезон формат на взаимодействие с потребителите с водещ Мирон Крумов. Този подход от своя страна дава възможност за допълнителни бранд интеграции като споменаване и продуктово позициониране на конкретна марка.

По време на 360° Livestream предаването на финала на „Гласът на България“ водещ ще бъде чаровната Александра Петканова.

Цялостната комуникация за спонсорското присъствие в двата 360° livestream-а ще бъде подсилено през телевизионния и радиоефир, с особен акцент в седмицата на финала.

Преди голямата развръзка, N-JOY и bTV Radio ударно ще комбинират излъчвания на спонсорски послания през целия ден, достигайки до две различни аудитории. Спонсорски заставки ще насочват слушателите към предстоящото дигитално събитие.

Ефирът на bTV ще излъчва спонсорирани промо анонси и лайв анонси от водещите със словесна интеграция на бранд или бранд послание – като това са само част от акцентите в телевизионното излъчване. Креативната комуникация с алтернативни рекламни форми като спонсорирани промо тагове и аугментирана реалност с подходящи 3D обекти са успешната формула за достигане до вниманието на широката аудитория, която търси да съпреживее емоцията от финала.

Вижте реализацията директно от миналогодишния финал на "Фермата".

За повече подробности може да се обърнете към колегите от отдел „Дигитални продажби“ на [email protected] , които ще обсъдят персонално всяка възможност за вашия бранд в уеб света 360 финалите на живо на „Гласът на България“ и „Фермата“.