.

Резултатите на финалните епизоди на топ продукциите на bTV затвърдиха водещите ни позиции в развлекателното съдържание през целия пролетен сезон

Финалният епизод на най-гледаното кулинарно предаване в България – MasterChef, покори топ позициите в зрителските класации. Битката между тримата финалисти за голямата награда от 100 000 лева беше проследена от 1 001 850 от зрителите пред малкия екран. Пикът на зрителския интерес е съсредоточен във финала, когато шоуто на добрия вкус е приковало вниманието на над 1 220 000 души.

Епизодът на 28.05.2019 предизвика огромен интерес сред зрителите от всички възрастови групи – 29.3.0 % дял за 18-49, 28.3 % за младите на възраст 18-34, 36.0% за жените на възраст между 25 и 54 години и 26.2% за мъжете от възрастовата група 18-49.

Разнообразието от характери и лични истории, както и неимоверните усилия на участниците, задържаха вниманието на зрителите от всички таргет групи и населени места в хода на целия сезон.

графики
графики

Епизодите бяха достъпни и на btvplus.bg до седем дни след ефир и регистрираха 417 271 уникални видеогледания за периода 18.02.2019-04.06.2019.

Продукцията предложи на всички фенове онлайн и неизлъчвани кадри и обобщения от любимото кулинарно предаване в рубриката „За ненаситните“ на сайта на MasterChef (https://masterchef.btv.bg/za-nenasitnite/).

Допълнително съдържание беше създадено и за радио слушателите. В специалната рубрика по радио N-JOY, наречена „Мастързона“, гостуваха участници от настоящия и предишни сезони, които споделяха със слушателите свои рецепти и готварски трикове.

Скоро ще започне търсенето на нови кулинарни таланти. Това предоставя възможност на брандовете и следващия пролетен сезон да обвържат продуктите си с оригиналното кулинарно съдържание на всички платформи.

На 29.05.2019 беше излъчен и финалният епизод на „Смени жената“, който беше изборът на 29.3 % (Аll 4+) от зрителите. Младото население също предпочете програмата на bTV през тази на конкуренцията – 28.8% от зрителите от таргет групата А18-34 проследиха последния епизод.

Третият сезон на социалния експеримент промени живота на 28 семейства и задържа интереса на 34% (Аll 4+) от зрителите. Участието на популярни лица и разкриването на личния им живот, както и споделянето на разнообразни формули за щастие от семейства с коренно различни житейски философии, допринесе за високите зрителски резултати:

графики

Предаването беше допълнително популяризирано и чрез рубриката „Загубени в превода“ на радио N-JOY, в която популярна психоложка коментираше ключови моменти от телевизионния формат.

Финалът на четвъртия сезон на „Бригада Нов дом“ беше проследен от над 900 000 зрители. Трогателната история беше гледана от 1.3 пъти повече зрители спрямо програмата на втората по гледаемост медия.

Предаването беше и изборът на младото население по време на целия четвърти сезон – 37.5 % (А18-34). Разпределението на зрителите в активна възраст по пол, които са следели всеки четвъртък вълнуващото реновиране на домовете на семейства в нужда, е следното:

графики

Ексклузивно съдържание, обвързано с предаването, беше позиционирано на всички платформи на bTV Media Group.

Специални видеа с Караджов, посветени на различни методи и трикове в майсторската работа, бяха публикувани в секцията на “Бригада Нов дом” на btv.bg. Слушателите на радио N-Joy и bTV Radio проследиха рубриката „Дом като нов с Влади Караджов“, в която той даваше насоки за ремонтни дейности и поддръжка на дома.

През месец юни започват снимките на следващия сезон на „Бригада Нов дом“. Желаещите да обвържат бранда си с предаването чрез алтернативни рекламни форми и продуктово позициониране могат да се свържат с екипа на отдел „Продажби“ на bTV Media Group.

Над 1 250 000 зрители се насладиха на финалните изпълнения на претендентите. Голямата награда от 50 000 лева и първи авторски сингъл беше спечелена от Атанас Кателиев, а голяма битка за зрителския интерес убедително спечели финалният епизод на „Гласът на България“:

графики

Финалът на „Гласът на България” отново се превърна в сцена на 360° Live Advertisement Form в България, от която се възползваха двама рекламодатели (повече информация тук и тук).

С невероятните зрителски резултати през целия сезон „Гласът на България“ неоспоримо е най-гледаното предаване през изминалия пролетен сезон. Зрителите от всички таргет групи с различни интереси са проследили най-популярния музикален формат.

графики

Ексклузивно видео съдържание с любопитни истории от бекстейджа бяха достъпни в рубриката „Гласът зад кадър“ в сайта http://glasat.btv.bg, както и в седмичната рубрика „Пей сърце” на V-reporterа Елина по радио N-JOY и във Facebook страницата на предаването.

TV Media Group
Отдел “Продажби”
София 1463
пл. България, 1
НДК, Административна сграда, ет. 11
Тел. (+359) 2 9176 800
Тел. (+359) 2 9156 564
Факс: (+359) 2 9176 886
e-mail: sales@btv.bg