.

Специален брандиран Якобс 3в1 corner на полуфинала и финала на „Гласът на България“

По време на най-решаващите етапи от „Гласът на България“ – полуфиналът и финалът – в специален брандиран Jacobs 3в1 corner участниците имаха възможността да се наслаждават на чаша кафе, докато отговарят на въпроси, които зрителите им задаваха в социалните мрежи. Елина Марковска се включваше от този корнър с кратки обсъждания с участниците по интересни въпроси.

Феновете бяха провокирани да задават въпроси чрез специално спонсорирано видео със самата Елина Марковска, което излъчвахме в социалните и дигитални платформи, свързани с „Гласът на България“. В комбинация с rich-media банери, дадохме възможност на клиента естествено да свърже своята марка с интересно съдържание и ангажирана публика.  Завършек на кампанията беше ексклузивният лайвстрийм, в който клиентът комуникира чрез специален 3D кът-ин своята инициатива „Следвай стъпките на ПРИКЛЮЧЕНИЕТО“.

Контакти:

bTV Media Group
Отдел “Продажби”
София 1463
пл. България, 1
НДК, Административна сграда, ет. 11
Тел. (+359) 2 9156 531
e-mail: websales@btv.bg