Брандовете и Николаос Цитиридис Разговарят Тет-А-Тет в Късното Шоу по bTV

Всяка вечер шоуто изненадва с ново предизвикателство, в което активно участие могат да вземат и брандовете

Реклама

През новия сезон на “Шоуто на Николаос Цитиридис” в унисон с променящите се профили на аудиторията, медията наложи успешно тематична седмична структура на предаването, в която всеки ден следва определена концепция – „Междузвездни игри в понеделник“, „Парти вторник“, „Комеди сряда“, „Четвъртък в мрежата“ и „Секси петък“. Брандовете, интегрирани в правилен контекст и в естествената среда, получават по-голяма и запомняща се експозиция, като по този начин подсилват и самата концепция на шоуто, и собствената си идентичност. А концепцията на отделните дни задава ясен ключ към възможностите за присъствие на рекламодателите, което отвори вратите за реализацията на няколко забележими бранд интеграции през последните месеци.

Samsung The Sero – маниакът в „Четвъртък в мрежата“

Реализирахме интеграцията на телевизор Samsung The Sero в тематичния ден „Четвъртък в мрежата“, когато епизодът е посветен на живота в интернет и социалните мрежи и феномените, които влияят на шоуто. The Sero зае централна позиция в студиото, където се превърна в един от главните герои в шоуто, взимайки участие във всички активности и игри, предвидени в епизода. Николаос показа впечатляващите възможности за свързване и  управление на телевизора директно от своя телефон, както и за движението му в хоризонтален и вертикален режим, което показахме чрез виртуална разходка из домовете на актрисите, гости на шоуто, Луиза Григорова и Весела Бабинова на екрана на The Sero.

Използвахме хронометър от смартфон директно на телевизора, за да засечем провеждането на състезание. И показахме пълните възможности на вертикалния режим на The Sero чрез социалните мрежи – в забавната игра „Познай думата“ актрисите и водещия един след друг избраха забавен филтър, променящ лицата им, от приложението „Снапчат“ и изговаряха думи, които останалите имаха за задача да познаят, без да чуват и гледайки в телевизора.

Също така, обогатихме присъствието на бранда чрез графика на Samsung The Sero, вплетена в красив  анимиран видео скрийнсейвър, визуализиран на екрана на телевизора в общи панорамните кадри на студиото, когато не участва в активностите.

В допълнение, Николаос Цитиридис се превърна в посланик на Samsung The Sero в личния си Instagram профил чрез видео, показващо функционалностите на продукта, както и чрез поредица от тийзър сторита тип „зад кадър“ преди позиционирането в шоуто.

Кутия с тайни, защитена от „Групама застраховане“ в „Междузвездни игри“

Всеки понеделник организираме състезание между два отбора от звезди, които се включват в различни предизвикателства, някои от които „рискови“, предизвикателни и дори умерено за участниците. Играта „Кутия с тайни“, в която участниците трябва да отгатнат съдържанието на кутия само чрез опипване, без да го виждат, се оказа подходящ контекст за позициониране на „Групама застраховане“, като бранд, защитаващ рискуващите да отворят кутия от потенциални опасности в нея. Интеграцията се реализира чрез брандиране на една от кутиите в играта, а също и чрез словесни интеграции в монолога, финалния анонс и разговора между водещия и бенда и забавна награда за отборите-победители – защитни каски със стикер на „Групама застраховане“, рефериращи към продукта застраховка автокаско.

Секси сериалите на Answear

 

За бранда Answear, платформа за пазаруване на модни дрехи, реализирахме изключително интересна и запомняща се интеграция под формата на сериал в тъй наречените cold open видео сегменти – кратки скечове между 1 и 2 минути, излъчващи се преди шапката на шоуто, не винаги, а по преценка на авторите.

В пет поредни дни от понеделник до петък тези скечове бяха посветени на живота на бенда зад кулисите на шоуто. Три от тези скечове се фокусират върху желанието на красивата певица Цвети да е винаги облечена по последна мода. Първо тя е принудена да си поръча дрехи за шоуто, защото стилистката закъснява, после си купува нова рокля, за да впечатли феновете, а накрая принуждава двама от колеги си да й купят нови дрехи, за да избере с кого да иде на вечеря. И в трите епизода между Цвети и доставчика на Answear се развива флирт, който завършва с това, че накрая двама си тръгват заедно.

 

Cold open видео сегментите са изключително атрактивни, и заради забавните си сценарии, и заради позицията си в началото на предаването след изключително рейтинговата прайм-тайм програма преди шоуто. Те представляват страхотна възможност за брандовете да разказват своя история в екслузивна, премиум позиция във вечерната програма на bTV.

 

А за по-директното позициониране на Answear намерихме логична и атрактивна ниша в нашия „Секси петък“, където реализирахме риалити сегмент, в който нощните ни репортерите – актрисите София Бобчева и Бориса Сарафова – откриват на улицата семпло и неатрактивно облечени младежи и ги превръщат в съблазнителни, стилни и секси хора чрез дрехите на Answear. Мястото на провеждане на рубриката е модно фотографско студио, а впечатляващата промяна се случва зад брадниран светещ параван. В двата епизода на риалити сегмента, излъчени в два поредни петъка, показахме трансформацията на едно момиче и едно момче във възрастовия диапазон 20-25 годишни.

 

Шоуто разкрива необятни възможности за позициониране на брандове в и извън студио, в различни формати, с и без участието на водещия.

Ефектните и забавни словесни интеграции в репликите на водещия могат да бъдат реализирани в интерактивен кът-ин, както и в синхрон с аугментирана реалност.

За постигане на още по-добри резултати, позиционирането може да бъде надградено с тематична комуникация в личните профили на Николаос Цитиридис в социалните мрежи.

Екипът ни е на разположение с атрактивни идейни предложения за свежи и забавни интеграции.

bTV Media Group
Отдел “Продажби”
София 1463
пл. България, 1
НДК, Административна сграда, ет. 11
Тел. (+359) 2 9176 800
Тел. (+359) 2 9156 564
Факс: (+359) 2 9176 886
e-mail: [email protected]