Реклама
По време на най-решаващите етапи от „Гласът на България“ — полуфинал и финал — в специален брандиран Jacobs 3 в 1 кът участниците имаха възможност да се насладят на чаша кафе, докато отговарят на въпроси на зрители в социалните мрежи. Лицето на ексклузивното дигитално съдържание на „Гласът на България“ — V-Репортерът Елина Марковска — се включваше от този кът с кратки дискусии с участниците по интересни въпроси.
Феновете бяха провокирани да задават въпроси чрез специално спонсорирано видео със самата Елина Марковска, което излъчвахме в социалните и дигитални платформи, свързани с „Гласът на България“. В комбинация с rich-media банери дадохме възможност на клиента естествено да свърже своя бранд с интересно съдържание и ангажирана публика. Завършек на кампанията беше ексклузивният livestream, в който клиентът комуникира чрез специален 3D кът-ин своята инициатива „Следвай стъпките на ПРИКЛЮЧЕНИЕТО“.
КЛИЕНТ: JACOBS DOUWE EGBERTS
БРАНД: JACOBS 3IN1
СЕЗОН: ПРОЛЕТ 2019
КАНАЛИ: bTV, GLASAT.BTV.BG, BTVPLUS.BG
АГЕНЦИЯ: HAVAS