LIDL И Шeф Шишков във „Фермата“

Достигайки отвъд фермерските пазари

Реклама

Въпреки предизвикателните времена, последният сезон на „Фермата“ отбеляза ръст по отношение на партньорските проекти. Заедно с нашите партньори ние утвърдихме „Фермата“ като платформа за бранд интеграция, предоставяща много добро позициониране спрямо публиката.

За първи път в българска медия бе реализиран проект, в който посланикът на марката на клиента участва дългосрочно в праймтайм програма на медията. Съвместно с Lidl, предоставихме роля на популярния шеф Таньо Шишков, който два пъти в седмицата посещаваше фермата на място, за да представи широката гама продукти на собствения бранд на Lidl, атрактивно аранжирани в количка, брандирана с „Родна стряха“ и „Lidl“.

Някои от посещенията на пазари във „Фермата” бяха обогатени със специално предизвикателство, представено от шеф Таньо Шишков. В един от примерите участниците от последния сезон на хитовото риалити имаха възможност да спечелят кутия с продукти, ако отгатнат отговора на въпрос, свързан със самите продукти. В друг случай домакинът Андрей се включив в предизвикателство „опитване на сляпо“, като със завързани очи трябваше да отгатне продукта по неговия вкус.

Отново и през този сезон на „Фермата“ Lidl предостави на фермерите надеждния набор от инструменти на Parkside, който да им помогне в традиционната мисия да построят мечтаната от Андрей ферма и да му дадат възможност да отглеждa изчезващата порода каракачански овце.

Кампанията продължи в цифрова среда, чрез спонсорство на дигиталното разширение и присъствие с 3D cut-in по време на фантастичния 360-градусов финал на предаването.

КЛИЕНТ: ЛИДЛ БЪЛГАРИЯ

БРАНД: РОДНА СТРЯХА, PARKSIDE

СЕЗОН: ЕСЕН 2020

КАНАЛИ: bTV, bWEB

АГЕНЦИЯ: PHD