Реклама
Идеята
Новият вкус сладоледи FAMILIA Strashen Peach добави изключителна емоционална стойност със старта на кампанията, отправяйки посланията на бранда чрез свръхефект – аугментирана реалност на обичания Млечко в реална среда на прогноза за времето, след централна емисия Новини.
Присъствие
За старта на кампанията и лоунча на новия вкус на сладоледи FAMILIA Strashen Peach, реализирахме ексклузивна, интерактивна комуникация на бранда, разгърната чрез последователност от премиум форми и позициониране.
Стартирахме кампанията подгрявайки зрителите в рамките на една седмица за предстоящата премиера на клипа чрез интерактивен кът-ин формат на FAMILIA Strashen Peach.
В края на прогноза за времето след централна емисия Новини, в естествения ритъм и звучене със сценария, вплетохме имиджово комуникацията на бранда. Синхронизирахме приъствието на водещите с overlay форми на бранда, отправящи рекламното послание на сладолед FAMILIA.
Кулминацията на интерактивната комуникация и позиционирането на бранда постигнахме в деня на лоунча на клипа и ден след това.
Обичаният Млечко влезе в реалната среда и атмосфера на прогноза за времето.
С емоционалното си, виртуално гостуване, трансформирайки се магично от акцент на слънце в същинския си образ, 3D анимацията на героя буквално „оживя“ в студиото, приковавайки зрителското внимание върху танцуващия близо до водещия в забавен ритъм Млечко.
С танц и характерното за героя позитивно звучене Млечко увлече вниманието към предстоящия премиум старт на клипа на FAMILIA Strashen Peach.
Ефектът и преживяването, провокирани от виртуалното гостуване на геройчето преляха плавно през специална шапка на прогноза за времето в премиум рекламен блок, в който за първи път се излъчи клипа на сладоледи FAMILIA Страшен пич.
Развихме интерактивната комуникация на бранда чрез последващо излъчване на overlay форми на бранда в периода след премиум старта на клипа.
КЛИЕНТ: ФРОНЕРИ БЪЛГАРИЯ
БРАНД: NESTLE FAMILIA Peach
СЕЗОН: ПРОЛЕТ 2021
КАНАЛ: bTV