Зад кулисите в кухнята на най-добрите

bSTARS надгражда позиционирането на брандовете в потребителското съзнание: звездното кулинарно жури-трио на MasterChef в ролята на бранд посланици за едни от най-успешните марки на българския пазар

Журито на MasterChef шеф Андре Токев, шеф Силвена Роу и шеф Михалчев са едни от най-популярните и опитни професионалисти в сферата на кулинарията у нас. Всеки един от тях впечатлява с индивидуалния си подход към храната и своите иновативни похвати в кухнята. Всяка година селекцията от рецепти, с които предизвикват участниците в MasterChef, се превръщат в поводи за ангажиращи разговори сред многобройните фенове на формата в социалните мрежи. За поредна година работим заедно с нашите партньори, за да осъществим запомнящи се, смислени и интересни проекти, в центъра на които са брандовете и  тримата шеф-готвачи.

Безспорно, триото са посланици на най-любимия кулинарен формат на българската аудитория – MasterChef. Те надграждат с доказан опит и утвърден имидж партньорствата си с едни от най-успешните марки на българския пазар. Обвързвайки характерните си методи на готвене и собствена интерпретация на кулинарното изкуство, шеф Роу, шеф Токев и шеф Михалчев носят автентичния си неподражаем стил във всяка една колаборация и засилват посланията на марките при контакта им с аудиторията.

Като личности, стоящи зад името си с тежестта на дългогодишния си опит и авторитет по света и в България, тримата шеф-готвачи от портфолиото на bSTARS реализират множество емблематични комуникационни колаборации с дългогодишни партньори на bTV Media Group. Каним ви да си припомните някои от тях.

Именно с това се отличават всички лица от портфолиото на bSTARS – устойчивото разгръщане на своите таланти в разнообразни проекти с огромен заряд - както в ефир, така и в множество други точки на комуникация, полезни за брандовете. Споделяйки вашата идея, експертният ни екип ще предложи най-подходящата възможност за асоцииране и колаборация с нашето цялостно звездно портфолио.

С вкус от изток

Шеф Петър Михалчев е разпознаваемият символ на японската кухня у нас. Следвайки принципите на постоянството и старанието в кухнята, в края на 2020 г. шеф Михалчев се превърна в посланик на кампания за Теленор, комуникираща трети пореден сертификат Best in Test от компанията за измерване на мобилни мрежи umlaut. Шеф Михалчев си партнира заедно с усмихнатата певица от „Шоуто на Николаос Цитиридис“  - Прея и олимпийската шампионка Мирела Демирева, за да пресъздадат символите на успеха, под неговите различни форми, постигнат с много постоянство.

В началото на 2021 г., зрителите отново разпознаха шеф Петър Михалчев и като лице на кухненските уреди на дългогодишния партньор на bTV Media Group – Bosch. В поредица от 6 мастър класа, видеата илюстрираха разнообразни рецепти, включващи уреди от продуктовия каталог на марката. Кампанията успешно се разгърна и в точкa на продажба, в дигиталното пространство и в публикации в социалните мрежи на Bosch.

Официалния партньор на MasterChef – Шуменско избра шеф Михалчев за изграждане на дългосрочна комуникация. Той създаде 10 специални авторски рецепти, акомпаниращи перфектно вкуса на Шуменско, които да бъдат разпространени в точка на продажба, в заведения-партньори, както и в дигиталното пространство. Уважаваният член на журито стана част и от специалния телевизионен клип, посветен на националната потребителска промоция на Шуменско през лято 2021 г., която се излъчва и в ефира на bTV Media Group в рамките на 2 месеца. Всички материали от кампанията може да откриете и на официалната страница на Шуменско във Facebook.

Да готвиш с кауза

В последните няколко години нашите партньори от Mastercard си партнират с шеф Силвена Роу в поредица от вълнуващи кампании. През 2020 г. заедно шеф Роу и Mastercard стартираха революция в детското хранене и заедно поставихме акцента върху важността на качествената храна за най-малките. Заедно Mastercard и Шеф Роу предоставиха безценната възможност на българските родители да осигурят на децата си вкусна и здравословна гурме храна,  създадена специално за тях под формата на Новото българско детско меню ведин от епизодите на MasterChef и усъвършенствано в специален дигитален мастърклас на шеф Роу.

Отново заедно с bSTARS и този път с тримата шефове, Mastercard отправиха изключително важно послание, а именно опазването на популацията на пчелите у нас, като предизвикаха шеф Роу, шеф Михалчев и шеф Токев да представят в специални Masterclass-ове техния прочит на ястие, приготвено с продукти, които не биха останали на земята, ако пчелите изчезнат. Тримата шефове показаха, че могат да приготвят страхотни ястия и с ограничени малко продукти и сърдечно призоваха всички нас да не допускаме да заличим многообразието на нашата планета Земя и да пазим пчелите.

Безкомпромисен професионализъм

Заедно с шеф Токев за поредна година работим с бранда Ariel на гиганта Procter & Gamble. Шеф Токев е посланик на марката от няколко години, като застава зад бранда със своя безусловен професионализъм и изискване за безкомпромисно качество. В рамките на партньорството реализирахме 2 телевизионни кампании с клипове и интеграция на алтернативни форми, материали в точка на продажба, както и публикации в социалните мрежи на Ariel. Шеф Токев продължава своето вълнуващо партньорство с бранда и през предстоящата година.

 

 През 2021 г. заедно с шеф Токев стартирахме съвместно партньорство с кухненски уреди Tefal. В рамките на 12 месеца водещата сила на предаването „Ловци на храна“ шеф Токев ще участва във вълнуващи кампании за различни продукти на марката.

Каним ви да се възползвате от възможността да асоциирате Вашия бранд с разпознаваемите лица от екрана и виртуалната вселена на bTV Media Group. Със силата на съдържанието и утвърдения имидж на лидерите на мнение от портфолиото на bSTARS, ще дадете нов тласък на добре разказаните истории на Вашия бранд.