Започна регистрацията за "Мениджър за един ден" 2021 на Джуниър Ачийвмънт България

Водещият на вечерното шоу на bTV Николаос Цитиридис ще бъде специален гост на инициативата

За 19-а поредна години ученици и студенти от цялата страна ще имат възможноста да влязат в ролята на “Мениджър за един ден” - инициатива за кариерно ориентиране на „Джуниър Ачийвмънт България”, която ще се проведе на 23 март. Регистрацията за всички желаещи младежи и компании-домакини е вече отворена на адрес: mfd.jabulgaria.org. Тази година програмата  ще се проведе в изцяло нова дигитална среда  на тема “Един ден може да остави следа, както и една дума!” Акцентът е поставен върху важността на добрата комуникация, от която толкова много се нуждаем във време на ограничено общуване и социална изолация.

В рамките на деня ученическите екипи ще получат възможността да надникнат в работата на една компания, ще могат да зададат своите въпроси, но и да предложат своите отговори на вътрешните предизвикателства, с които бизнесът се сблъсква ежедневно. “Имаме нужда да върнем отново човешкото общуване в работното си ежедневие. Дори и в рамките на един ден можем да предизвикаме трансформация в отношенията помежду си и да поставим началото на нов модел за общуване - с повече разбиране и емпатия.” - споделя Милена Стойчева, изпълнителен директор на JA България.

В края на деня участниците ще получат още една доза вдъхновение. Отговор на въпроса “Какво можем да променим с една дума?” ще даде водещият на вечерното шоу на bTV Николаос Цитиридис като човек, който доказано може да борави с думите, така че да оставя аудиторията си усмихната.“За мен е чест да бъда част от инициативата на JA България “Мениджър за един ден”. Tази година се очаква участниците да бъдат много повече, предвид онлайн формата на събитието и ще се радвам точно аз да съм вдъхновил поне част от тях, да бъдат по-смели по пътя към желаната професия”, споделя той.

19-то поредно издание на “Мениджър за един ден” превръща ограниченията, създадени от пандемията, в по-широко отворени врати на възможности. Компактният онлайн формат на тазгодишното събитие ще позволи на компаниите-домакини да приемат гостуващи екипи от цялата страна и да споделят един ден с тях – ден, който може да се окаже ключов за тяхното професионално ориентиране.

От създаването си досега над 4 500 бизнес мениджъри са споделили 36 000 часа от своето професионално ежедневие с повече от 35 000 ученици и студенти от цялата страна. 

bTV Media Group е официален партньор на „Мениджър за един ден”.