Най-честите оправдания за липсата на тренировки

Всеки може да си измисли извинение да не прави упражениня, но това не помага дасе чувствате добре

снимка: thinkstockphotos.com

Знаете, че трябва да тренирате, но не сте започнали още или вече се отказахте? не ви се занимава, но имате извинение? От това няма никакъв смисъл, защото не ви помага по никакъв начин. Ако припознаете някои от извиненията по-долу като свое, по-добре се захванете да оправите физическото си състояние.

“Нямам време”

Наистина? Колко време прекарвате пред екраните на телевизора и компютъра вкъщи? Хората губят твърде много време в неща, които им губят времето, вместо да излязат да се поразходят, да отидат до фитнеса или да потренират вкъщи.

Вече можем да отслабваме и докато спим

Ако работат ви заема цялото ви време, опитайте да тренирате на кратки интервали през деня. Разходете се за 10 минути в обедната почивка. Друг номер е да си навиете алармата половин час по-рано сутринта, за да потренирате.

За изгарянето на калории има много митове, вижте част от тях

Не си мислете, че ако нямате пълен час за тренировки, значи не си струва. Дори 10 отделени минути за упражнения е по-добре, отколкото без никакви. Освен това, можете да направите промени в начина си на живот. Ползвайте стълбите, вместо асансьора. Паркирайте по-далеч от офиса. Аеробичните упражнения може да бъдат правени на малки порции, за да стигнете необходимите 150 минути на седмица. Три разходи по 10 минути на ден могат да се впишат в програмата ви без проблеми.

Разберете какво ви убива

За да впишете тренировката в програмата си, трябва да се отнасяте към нея като към работа - включете я в плановете си и не я пропускайте.