bTV е изборът на зрителите сред всички ТВ източници на информация през април

Расте интересът към новинарското съдържание, свързано с COVID-19 пандемията

Реклама

Най-много зрители са гледали редовните и извънредни емисии, актуални предавания и други специални студия на bTV, посветени на коронавирус епидемията в България, през април 2020 (ГАРБ, 4+). 

Специалното студио „Кризата COVID-19: Всичко, което трябва да знаете“, е привлякло повече от 1.1 милиона зрители и 39% дял от всички в часовия пояс на 2 април. Сред най-гледаните новинарски програми миналия месец бяха и специалното COVID-19 издание „Какво следва“, извънредната пресконференция на премиера, специалното интервю с президента в рубриката „Питай“ и благотворителния концерт по bTV в подкрепа на най-засегнатите от епидемията #ПомогниОтВкъщи.

bTV Новините в 19 часа е водещият източник на информация сред всички ТВ емисии.

През април „Тази сутрин“ остана информационният лидер в ранните часове на деня с 35,7% дял от всички зрители. „Лице в лице“ е предпочитаното актуално предаване в следобедите в делничните дни /33,1% дял/, а „120 минути“ привлича най-голямата аудитория в късния неделен следобед /28,2%/.

Българските зрителите високо оценяват пренасочването на фокуса на bTV Media Group върху новините и актуалните предавания по време на COVID-19 епидемията и според скорошно независимо проучване и онлайн данните за btvnovinite.bg за март 2020.

В месеца, в който беше обявено извънредно положение в страната заради COVID-19 епидемията, новинарският сайт на bTV отбеляза 53% ръст спрямо февруари 2020 година. Така, през март btvnovinite.bg се изкачи на челната позиция сред всички сайтове у нас, с 2 331 598 реални потребители (Източник: Gemius).
Само за месец уникалните видеогледания на btvnovinite.bg също отбелязват голям скок спрямо февруари - със 72%, до 1 919 863 за март (Източник: Google Analytics)
Специалната секция за COVID-19, лайв стриймовете от извънредни и други важни събития и брифинги и новите рубрики, като „Шампиони под карантина“, създадена от екипа на bTV Спорт, са само част от обогатеното съдържание на btvnovinite.bg, съобразено с извънредната ситуация.

Програмните промени, въведени от bTV във връзка с пандемията, са изцяло съобразени с настоящите приоритети на компанията: да опази здравето на екипа си и да гарантира, че зрителите ще получават навременна, адекватна, полезна и достоверна информация по всяко време на деня, на всички платформи.

 

ПОСЛЕДНИ

Реклама