bTV поставя на фокус добрите дела на (не)обикновени герои от 12 септември

Стартира новият социално отговорен проект на bTV Media Group „Добрият пример“

bTV Media Group поставя началото на новия си социално отговорен проект „Добрият пример“, за да популяризира целогодишно инициативите, които доказват, че доброто се случва навсякъде около нас и има силата да променя света всеки ден, благодарение на всяко индивидуално усилие.

 

2112252649.jpg

От 12 септември bTV ще насочи светлините на прожекторите към на пръв поглед обикновени хора с кауза и послание от цялата страна, които чрез примера си вдъхновяват малки и големи да продължават да предават добрите дела нататък. До Световния ден на почистването (World Cleanup Day 2020), който ще се проведе на 19 септември, зрителите, слушателите и онлайн потребителите на всички bTV платформи ще се срещнат с доброволци, които месеци наред работят неуморно и посвещават личното си време, за да почистят и преобразят любимото място за отдих или да възстановят потънала в забрава хижа; с артисти, вдъхновили цяло село с благородни инициативи; с отбор деца, обединени от спорта въпреки пандемията и разстоянията; с хора, засаждащи бъдеще, и такива, променили личния си свят в стремеж да живеят с нулев отпадък и с отговорност към природата. 

„Забързаният начин на живот често ни кара да забравяме колко е лесно да бъдем добри. Пандемията от COVID-19 пък осуети националната ни акция по почистване тази година. Всичко това обаче ни мотивира да предложим нови възможности за доброволчество. Новият ни социално отговорен проект „Добрият пример“ е естествено продължение на емблематичната инициатива „Да изчистим България заедно“, защото основният фокус отново е насочен върху личната отговорност - към природата и околните, и приноса в грижата за бъдещето и възпитанието на децата. Заедно с любимия ни талисман Зеленко продължаваме да подкрепяме различни обществено полезни и градивни инициативи, свързани с екологията, грижата за децата и техните права, подпомагането на хората в нужда и риск и много други, за да вдъхновим още много добри примери“, каза Мария Лазарова, мениджър „Социални проекти” в bTV Media Group.

2112252651.jpg

 

И тази година bTV Media Group участва активно в Световния ден за почистването, който в ситуацията на пандемия няма да се проведе чрез традиционните масови акции, а се фокусира върху индивидуалните усилия на милиони доброволци да променят света, в който живеем. В подкрепа на глобалното събитие медията ще стартира пилотна инициатива с фокус върху проблема със замърсяването с цигарени фасове както в природата, така и по улиците на България. За целта, в сърцето на 6 местности, почистени и облагородени от емблематични акции на „Да изчистим България заедно“ през годините, ще бъдат позиционирани специални контейнери за събиране и впоследствие - рециклиране, на един от най-големите замърсители в света – фасовете. Контейнерите са с обща вместимост от половин милион тютюневи угарки и имат за цел да подкрепят усилията на доброволците в Световния ден за почистването да премахнат от лицето на Земята един милиард вредни фасове.