Известен е екипът-победител в конкурса Young Lions Bulgaria – Film 2021

bTV Media Group е медиен партньор на инициативата

Реклама

Отборът Велко Калчев – Пламен Борисов спечели конкурса Young Lions Bulgaria – Film 2021. Наградата, която им донесе създаденият от тях рекламен клип „Хаха не прави проблема по-малко проблем“, е участие в конкурса Global Young Lions 2021, категория Film като представители на България в оспорвана надпревара с млади лъвове от цял свят. Състезанието е в рамките на Cannes Lions Live 2021.

На второ място се класира отборът Димитър Кърджилов – Калоян Антонов. Третото място е за рекламния клип на отбора Натали Васкенова – Михаела Илиева.

Екипите в състезанието работиха по задание  за популяризиране на #шнорхел - младежката програма за психично здраве на Kabinet.bg за младежи между 16-30  години. Kabinet.bg (https://kabinet.bg/bg) е виртуална клиника за спешна психотерапия и емоционална подкрепа.

Победителите в конкурса Young Lions Bulgaria – Film 2021 бяха определени от жури в състав:

Тошка Иванова (представител на екипа на Kabinet.bg), Васил Петраков (guts&brainsDDB), Велина Мавродинова (ENTHUSIASM), Георги Цеков (Garlic Sofia), Ивелина Гичева – Николова (Ogilvy Sofia), Любомир Цветков (Knoway), Марин Костов – Мъро (All Channels Group), Мартин Димитров (Nitram), Момчил Захариев (NEXT-DC), Надежда Трифонова (NRG Brands), Павлина Бонева (The Smarts), Пенко Котов (Noble Graphics), Петър Кесерджиев (Saatchi&Saatchi Sofia), Цанка Крушева (McCann Sofia).

Тази година финалът Global Young Lions ще се проведе в дигитален формат, a екипите в състезанието “Film” ще работят по бриф в периода 11 – 14 юни 2021 г. Победителите, определени сред участници от цял свят, ще бъдат обявени и наградени по време на виртуалното събитие Cannes Lions Live от 21 до 25 юни - https://lionscreativity.com/canneslions2021.

Конкурсът Young Lions Bulgaria - Film 2021 се организира от Българската асоциация на комуникационните агенции, официален представител на Cannes Lions International Festival of Creativity за България, с медийното партньорство на bTV Media Group.

Всички участници в състезанието имаха възможност да използват музика от каталога на Universal Production Music, чиито права са осигурени от партньора по проекта Вирджиния Пъблишинг.

ПОСЛЕДНИ

Реклама