.

Пътят на Флориан Скала, по който правилните решения са лесни, а личният пример е незаменим

Главният изпълнителен директор на bTV Media Group е на корицата на новия брой на списание „Мениджър“

В месеца, в който bTV отбелязва 20-годишния си юбилей, главният изпълнителен директор на медийната група Флориан Скала говори за своя път в телевизионната индустрия за първи път пред екипа на сп. „Мениджър“.

Флориан Скала

„Професионалният и житейският му път преминават през доста уроци, срещи и случки; през много взети решения, много свършена работа и много първи неща. И за екипа на „Мениджър“ при подготовката на материала с него се случиха някои неща за първи път – първата фотосесия, проведена дистанционно през Zoom видео разговор заради пандемията и правилата за работа от вкъщи, и първият опит за представяне на героя от корицата през негов личен разказ за важните моменти в живота му“, се казва във въведението на материала.

***

„За мен решенията и действията са или правилни, или грешни. Ако са правилни, няма как да са трудни“.

Флориан Скала

„Най-смислените партньорства с рекламодатели са устойчивите. Те често изискват много повече усилия, постоянство и търпение, но тогава удовлетворението е още по-голямо. Затова за мен е привилегия да работя със страхотния екип в bTV Media Group, който не е изкушен от еднократни и краткосрочни победи, а е прогресивен и посветен на дългосрочните цели“.

„За мен е важно да давам открита обратна връзка с аргументи и примери, с лично признание. Хората трябва да знаят как точно работата им помага на компанията да расте, както и че поздравленията, които получават, не са протоколни“.

Флориан Скала

“Спирам да работя, когато съм готов, а не според това, какво показва часовникът. Истинското изкуство е в това да вземеш правилното решение, независимо дали вече си работил 20 часа без прекъсване, или е 4:00 ч. сутринта”.

***

За вдъхновението, първите стъпки, отношението към резултатите, пътя към правилната преценка, силата на екипа, предизвикателствата като част от индустрията, постиженията на bTV Media Group през последните три години, свободата на словото, независимата журналистика и още - четете в новия брой на списание „Мениджър“.