Поредна награда за bTV: Медийната група получи отличие за благотворителната си кампания #ПомогниОтВкъщи

Материални и нематериални средства на стойност над 1 милион и 400 хиляди лева бяха дарени по време на призивите #ПомогниОтВкъщи в помощ на БХБ и БЧК

bTV Media Group взе наградата "Кампания с кауза в COVID-19" за дарителската си инициатива #ПомогниОтВкъщи. Призът беше връчен по време на шестото издание на годишните награди на b2b Media Awards 2020.

2112204676.jpg

В извънредното положение bTV и партньори реализираха два двучасови благотворителни концерта, които обединиха едни от най-обичаните родни изпълнители, актьори и телевизионни лица. Събитията бяха съпътствани от мащабна информационна кампания в каналите на медийната група, популяризираща смисъла и значението на доброволчеството и дарителството в трудната ситуация.

Първото издание на #ПомогниОтВкъщи събра близо 400 хиляди лева в помощ на Българската хранителна банка. А във второто - материалните и нематериални дарения за Българския червен кръст надхвърлиха 1 милион лева.

Мениджърът "Социални проекти" в bTV Media Group Мария Лазарова прие отличието.

2112204386.jpg

„Това е една от най-специалните награди, която получаваме през тази година, като за пореден път доказахме, че можем да обединяваме хората за добри каузи. Изненадващо за всички нас по време на пандемията на COVID-19 никой не беше подготвен. Наложи ни се да направим онлайн концерти. Това беше едно голямо предизвикателство за целия екип, но силата да обединяваме всъщност е нещото, което ни даде възможност да съберем най-добрите професионалисти, да привлечем изключително много добри изпълнители и да им благодарим за това, че те безвъзмездно и без хонорар участваха в нашата инициатива и по този начин резултатът е добър и на лице“, каза Мария Лазарова по време на церемонията по награждаването.

Концертите #ПомогниОтВкъщи са част от цялостната стратегия и ангажимента на bTV Media Group да насочва приоритетно усилия и ресурси към темата COVID-19 и да подпомага здравето и живота на рисковите групи в извънредната ситуация. Те са съвместна продукция на bTV и „Междинна станция“ и се осъществиха с техническата подкрепа на „Жокер Медиа Рентал“ и по идея на „Сингъл Степ“.