Реклама

Комбинацията от силна публицистика, журналистически разследвания, ексклузивни гости и истински визуален спектакъл върху фасадата на НДК донесоха поредно признание за bTV като предпочитан избор на аудиторията в значими за страната моменти. В изборния 26 март зрителите отново се довериха на програмата на най-голямата телевизия у нас, за да проследят по интересен и иновативен начин надпреварата за влизане в Народното събрание. 

Всички предавания на bTV с изборна тематика са с по-висока гледаемост в сравнение с втората телевизия – БНТ 1. „Тази неделя”, всички емисии новини и специалното изборно студио „Парламент 44” привлякоха интереса на 34,9% от телевизионните зрители спрямо 14,6% за БНТ 1. Разликата се изчислява на 2,4 пъти (GARB, TG All 4+).

Зрителският интерес по време на първото по рода си изборно студио на открито и зрелищната трансформация на НДК достига своя пик в 20:08 ч., когато над 1 милион и 70 хиляди зрители са избрали програмата на bTV.  

Палитрата от събития при избора на новите народни представители бе проследена на живо от репортерите на bTV на горещи точки в страната, както и във Великобритания, Германия, Франция и Турция. Основните участници в битката за 44-тото Народно събрание говориха първо пред Светослав Иванов и Антон Хекимян. Сериозен интерес сред зрителите отбелязаха и живите включвания с разследването на Мариета Николаева за търговията с вот в Пазарджик, довело до арест, както и разкритията на Росен Цветков за търговците на гласове във Видинско.

Нестандартният поглед с ирония и усмивка към събитията от щаба на невъзпитаните карикатуристи – Христо Комарнитски и Алла и Чавдар Георгиеви, чийто домакин бе Борислав Лазаров, също предизвика вниманието на аудиторията.

Един от най-силните новинарски сайтове у нас btvnovinite.bg предаваше на живо специалното изборно студио. Той регистрира пореден успех през вчерашния ден, като постигна 1,5 пъти по-висока посещаемост спрямо последните 7 дни.

Резултатите от изборния 26 март, както и тези от цялата предизборна кампания, сочат тенденцията на ръст на интереса към новините и публицистиката на bTV. Пийпълметричните данни от специалното предизборно студио в две части с Корнелия Нинова и Бойко Борисов в последните два дни на кампанията недвусмислено затвърждават растящата преднина на bTV. Срещата на зрителите с лидера на БСП в праймтайма на телевизията на 23 март е категоричният избор за 50% от аудиторията спрямо 16,3%, избрали ефира на Нова  телевизия (TG All 4+). Участието на Бойко Борисов по същото време на 24 март е привлякло интереса на 52,6% от всички телевизионни зрители спрямо 13,8% за втората по гледаемост телевизия, като разликата се изчислява на 3,8 пъти.