Реклама

bTV Media Group кани рекламодателите да посрещнат заедно първия учебен ден, като станат част от мултиплатформена кампания в каналите на bTV през август и септември.

Партньорите ни могат да се възползват от позициониране в големия концерт на NJOY, с който радиото ще открие новата учебна година на 14-ти септември. Спонсорите ще станат част от вълнуващото събитие в парка с много танци, креативни игри и страхотни награди, както и от кампанията по популяризирането му. Участие ще вземат любими певци, водещи и популярни личности. В офертата са включени 120 промо-анонси в националното радио NJOY, лайф анонси за събитието от водещите на радио предавания, игра на спонсора по време на събитието, анонси на живо от сцената по време на събитието, както и брандиран банер и промоционален щанд с 300 балона, с логото на спонсора. На сайта на радио N-JOY http://www.njoy.bg/ ще бъдат публикувани ПР материали. Ще бъде създадена и специална страница на сайта на радиото в секция „Игри“ http://www.njoy.bg/bg/games/ .

Рекламодателите ще имат възможност техен продукт да се интегрира в специален промо клип с участието на Деси Стоянова и Сашо Кадиев от „Преди обед“. Промото  ще бъде излъчено в различни предавания от програмата на bTV Media Group, като в него двамата водещи и техни двойници-деца се подготвят за новия телевизионен сезон и новата учебна година. Продуктът може да присъства като част от  дългия списък с вещи и активности за връщането „Отново на училище“.

Като допълнение, кадри от създаването на промото ще присъстват в темата за предизвикателствата при старта на новата учебна година в изданието на „Преди обед“ на 16-ти септември.

По забавен и ефективен начин спонсорите могат да интегрират бранд в основната идентичност на bTV Comedy. Поставен във форми, свързани със съдържание, откликващо на нуждата от забавление, брандът осъществява паралел с позитивните емоции, предизвикани от комедийното съдържание на канала.

Рекламодателите могат да се възползват и от партньорски спот в Cartoon Network, в който брандът на спонсора ще бъде комбиниран с идентичността на канала или с тази на определено предаване. В допълнение рекламната форма може да бъде обвързана с игра, както и да започва с шапка реклама. 

Спонсорите ще могат да позиционират своя бранд чрез онлайн кампания, в специална страница посветена на темата „Обратно на училище“ на http://www.ladyzone.bg, насочена към младите родители. В продължение на 2 седмици преди началото на първия учебен ден ще могат да се включат в серия от публикации, свързани с въпроси около старта на новата учебна година, както и промотиране на секцията чрез различни атрактивни дисплей формати.

Контакти:

bTV Media Group
Отдел “Продажби”
София 1463
пл. България, 1
НДК, Административна сграда, ет. 11
Тел. (+359) 2 9176 800
Тел. (+359) 2 9156 564
Факс: (+359) 2 9176 886
e-mail: [email protected]