Реклама

1.Започвайте винаги с основната задача
Човек се разпилява в дребните ангажименти. Направете си план какво искате да свършете през този ден, седмица, година и започвайте изпълнението му без отглагане. Редът трябва да бъде първият закон в деловата дейност. Самият вид на компютър с отворени безброй прозорци или бюрото с безброй документи предизвикват объркване, напрежение и безпокойство. Анализи показват, че хората умират не от преумора, а от безсмислена загуба на сили.

Снимка:Thinkstock/Getty Images


Вярвайте в успеха

2.Научете се да разпределяте отговорността и да осъществявате контрол
Много хора са стигали до инфаркт, само защото са се стремили да извършат всичко сами. Освободете бюрото от всичко, което няма отношение към решаването на конкретния проблем. Когато пред вас възникне казус, решавайте го незабавно, ако разполагате с факти необходими за вземане на решение и не отлагайте решенията. След това преминете на следващата задача.

Снимка:Thinkstock/Getty Images

Трите признака на стреса

3.Да се храните на бюрото не е добра идея
Средно бактериите на бюрото са 100 пъти повече, отколкото на кухненския плот и 400 пъти по-опасни от тези в тоалетната в офиса. Нима това е възможно? Да. Ние не чистим бюрата си, както кухнята и тоалетната, които дезинфекцираме по няколко пъти на ден. Така че: "Напред към кухнята”. Или мийте бюрото си с дезинфектанти след всеки обяд. Не може да бъдете ефективни, ако не сте здрави.


Тайните на балансираното хранене

4.Редувайте физическата с умствена работа
Научете се да почивате. Постоянното напомняне за милионите несвършени дела и липсата на време стремглаво ви тика към безсъние, невроза, хипетония, гастрити и сърцебиене. Открийте оптималния баланс между работа и забавление, за да се чувствате винаги мотивирани. Който добре почива, може добре да работи.

Снимка:Thinkstock/Getty Images

А сега - почивка