Реклама
Фирмите все по-често прибягват до социалните мрежи LinkedIn, Facebook, Twitter, Google+ при набиране на служители. Достатъчно би било да имате добър профил, за да ви поканят на интервю за работа. Както вие самите, работодателите също преглеждат профилите на другите хора, и на конкуренцията.
Намирането на работа чрез активността ви в социалните мрежи е част от технологичната революция на 21 век. Статус като този "От днес - без работа. Ако знаете нещо, дайте знак!”, може да ви свърши чудесна работа.
Според данни на Jobvite 2012 Social Recruitment Survey мрежата LinkedIn се използва в 93% от работодателите в САЩ за търсене на кадри, следвана от Facebook и Twitter.
Присъствието ви онлайн привлича работодателите. Все повече този маниер за подбор на служители става популярен и у нас.
Постарайте се да приложите своите умения и знания в новостите и ИТ-технологиите.
Добре разработеният профил в LinkedIn може да бъде използван директно за кандидатстване за работа като мотивационно писмо, към което има и референции.
Виртуалното ви "Аз” трябва да бъде представено вярно, точно и убедително.
Поканете за приятели повече свои колеги, за да може да разчитате на тяхната препоръка и оценка.
Присъединете се и следвайте повече браншови групи.
Коментирайте постовете с професионална информация и изразявайте своята позиция в областите на своята компетентност.