Интернет реклама
Рекламни формати
-
Стандартни / Standard
-
Мултимедийни / Rich Media
-
Адаптирани / Adopted
-
Видео / Video
-
Мобилни / Mobile
-
Контекстуални / Native
Standard banners
300 x 250
Expandable Banner
Формат, при който стандартен рекламен банер увеличава размерите си след действие/интеракция от страна на потребителя (преминаване на курсора върху рекламната площ на формата или клик върху него).
Характеристики и изисквания:
* Може да бъде “рестартиран” със символ/бутон “виж отново”, позициониран в стандартния формат, след завършване на визуализацията или да бъде затворен преди това със символ/бутон “затвори”, поставен в нестандартната или стандартната част.
* Максимална продължителност: 10 секунди.
* Разгръщащата/разпъващата се нестандартна част е с правоъгълна форма и може да бъде както с плътен, така и прозрачен фон. Изискването при тези с прозрачен фон е те отчетливо да се разграничават от съдържанието, намиращо се под тях.
* Задължително е показването на знак/дума в стандартния формат, указващ/а че увеличава размера си.
* Ако е логически съставен от две или повече части, то всички те трябва да се предоставят като един файл (HTML5).
* Трябва да е съобразен със стандартите на Interactive Advertising Bureau (IAB) и техническите изисквания на bTV Media Group.
* Може да бъде излъчван както на mobile/tablet (мобилни/таблет), така и на desktop (десктоп) устройства.
* Tрябва да е responsive/адаптивен, като се преоразмерява спрямо контейнера, в който е позициониран. Препоръчително е ширина (width) от 100%, а височината (height) да се изчислява автоматично (auto) спрямо пропорциите на формата.
* Максималната тежест при първоначално зареждане не трябва да надхвърля 200 KB.
* Крайните/изходни (export) материали, необходими за излъчване/сервиране на формата, могат да са както статични (изображение/видео), така и динамични (HTML5). В отделни случаи, за по-доброто излъчване/сервиране, е необходимо предоставянето на оригиналните (source) файлове - например PSD, AI и други. За статично изображение предоставените формати трябва да бъдат jpg, png или gif.
Цена: Изходен формат + 25% утежнение


ПЪРВОНАЧАЛЕН РАЗМЕР | МАКСИМАЛЕН РАЗГЪРНАТ РАЗМЕР | МАКСИМАЛНА ТЕЖЕСТ ПРИ ПЪРВОНАЧАЛНО ЗАРЕЖДАНЕ | МАКСИМАЛНА ТЕЖЕСТ ПРИ ДОПЪЛНИТЕЛНО ЗАРЕЖДАНЕ |
---|---|---|---|
300px x 250px 300px x 250px 980px x 200px 300px x 600px |
600px x 250px 300px x 600px 980px x 400px 500px x 600px |
200 KB | 300 KB |