За втора поредна година bTV е призната за любима телевизия на българските зрители. Телевизията грабна приза в категорията "Любима електронна медия" на конкурса "Любима марка" 2009-а.
Хората избират любимите си марки по лични убеждения. Основен критерий в избора е до колко компанията е отговорила точно, коректно и лоялно на нуждите им. Класацията се подрежда от преценката на самите потребители, а не според експертно жури. Точно затова е изключително емоционална и ценна.
"bTV взе голяма преднина в края. Освен това си спомням, че и миналата година bTV беше победител в тази категория. Т.е. има една трайност. Няма динамика в предпочитанията, независимо от кризи, смени на собственост бих казал. Очевидно, че правите нещата добре”, коментира Дачо Дачев, главен редактор "Бизнес Ревю".
"В крайна сметка тя е реалният резултат от показаното за цялата 2009 г., според които bTV е в топ 50 за предпочитани програми за над 97 процента от зрителите”, каза Ангел Каспарянов, връзки с обществеността bTV.
В битката за доверие от скоро стартираха успешно и новите канали на bTV - bTV Comedy и bTV Cinema.