Реклама

Конференцията DigitalK (29-30 май) е сред водещите технологогични събития в Югоизточна Европа – платформа, която обединява солидна бройка предприемачи, инвеститори, бизнес лидери и стартъпи. Нека видим кои ще се някои от по-интересните лектори на ивента тази година…

Джамбу Паланиапан, Uber: Джамбу Паланиапан е ръководител Европа, Близкия Изток, Африка (EMEA) и Индийския регион за Uber, базиран в Лондон. Джамбу управлява новата стратегия за навлизане на пазара на Uber в EMEA и Индийския регион. Той се присъединява към Uber през 2012 г. и работи в екипа за разширяване на американския пазар, преди да заеме сегашната си позиция. Израснал в Силициевата долина, страстта на Джамбу за технологични иновации започва в ранна възраст. Учи публична политика и икономика в университета Вандербилт.

Крис Шабо, Twitter: Крис е бил движеща сила в социалните мрежи от самото им начало. Първо като ръководител на OpenSocial, връзки с разработчици за Google Buzz и Google+ и сега като ръководител международни връзки с разработчици в Twitter. Той винаги е имал страст за създаване на значими връзки между хората чрез технологиите.

Пьотър Яс, Blabla Car: Пьотър е генерален мениджър за централна и източна Европа в BlaBlaCar и отговаря за регионалната експанзия на компанията. Работи с местни екипи за въвеждането на нова транспортна система в рамките на града, преобразявайки начина, по който хората пътуват в страните от региона. Присъединява се към BlaBlaCar през есента на 2012 г., след придобиването на местна ridesharing платформа, на която той е съосновавал. Преди да се присъедини към BlaBlaCar, работи като предприемач, като се фокусира върху проекти свързани с обработването на документи и B2B пазари.

Габор Чех, Fashion Days: Габор е ветеран с шестнадесет годишен опит в дигиталната индустрия, който ръководи екипа по пърформънс маркетинг на Fashion Days. Основната му цел е увеличаването на регистраните потребители и продажбите на водещия онлайн магазин на седем пазара в Централна и Източна Европа. Габор стартира първия си бизнес в края на миналото хилядолетие, привличайки инвестиции от фондове за рисков капитал за два последователни проекта. Той ръководи преструктурирането на най-успешната социална мрежа в Унгария - iWIW до закупуването и от Telekom и в продължение на две години фокусира усилията си за да пренесе тази концепция на няколко пазара в Централна и Източна Европа. Габор е част от екипа на Fashion Days от старта на компанията в Унгария, а отскоро оглавява отдела за пърформънс маркетинг на Групата. 

Лиса Ланг, Twilio: Лиса Ланг има богат опит в областта на дигиталните технологии и новите медии. Работила е за организации като Campus Party, Smashing Magazine и SitePoint (майка на 99designs), и има богат опит като изследовател, тим лидер и организатор събития. Лиса е маркетинг мениджър на Twilio за Европа и се фокусира върху развиващите се пазари в Източна Европа. Освен това, подкрепя Geekettes Global в ролята си на евангелист, като целта й е да направи технологичната индустрия по-достъпна за жените.